Avatar billede leila Nybegynder
05. juli 2004 - 01:19 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Pop-up killer ?

Hvordan finder jeg ud af hvilken pop-up killer jeg har, der er nemlig nogle pop-ups jeg gerne vil have, men tilsyneladende blokerer den for alt, og det vil jeg så gerne ændre på, men hvordan kan jeg det, når jeg ikke aner hvad min pop-up killer hedder ??

Øhh, ved heller ikke lige hvad man giver i point for sådan noget her ?

Leila
Avatar billede buddy45 Juniormester
05. juli 2004 - 01:30 #1
Der ligger et ikon i systray ved uret. Peg på dem, højreklik og vælg About... eller Om... Her vil du kunne se hvilken popupstopper du har.
Avatar billede durd Nybegynder
05. juli 2004 - 01:36 #2
eller kig i "tilføj/fjern programmer" og se om der er noget pop-halløj der ;)
Avatar billede leila Nybegynder
05. juli 2004 - 07:23 #3
Ingen af stederne står der et program som hedder noget med pop-up, kan det så være i min firewall at det ligger ? Eller har i et andet navn man kan søge under end "pop-up"

Leila
Avatar billede wickedd Juniormester
05. juli 2004 - 07:33 #4
Hvilken firewall bruger du?
Avatar billede leila Nybegynder
05. juli 2004 - 08:04 #5
Norman
Avatar billede cp1 Nybegynder
08. juli 2004 - 12:53 #6
der er en popupstopper indbygget i norman kig her http://www.norman.com/Product/Home_Home_office/Firewall/10567/en/?show=features#heading_6
nu kender jeg ikke norman firewall men hvis du kigger på dette billed og det ligner det du ka stille på,vil jeg skyde på at du skal ind under "privacy" eller "web"
http://www.trojaner-info.de/shot/norman.jpg
Avatar billede leila Nybegynder
08. juli 2004 - 20:19 #7
Tusind tak, det lyder som noget jeg kan bruge c",).

Og hvordan giver jeg dig så pointene ? Kan du ikke lige lave et indlæg som et svar ?

Leila
Avatar billede cp1 Nybegynder
08. juli 2004 - 20:44 #8
svar kommer her ;) godt du ku bruge det :o)
Avatar billede leila Nybegynder
09. juli 2004 - 16:19 #9
Endnu engang tak for hjælpen.
Avatar billede cp1 Nybegynder
09. juli 2004 - 16:22 #10
Du er velkommen,ha en go sommer ;)