Avatar billede ducks Nybegynder
04. juli 2004 - 15:51 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Stabilt webhotel

Jeg skal finde et så stabilt webhotel i Danmark som muligt. Det skal bruges til at hoste en musikers hjemmeside, en side ligesom www.gnags.dk, www.santana.com, www.led-zeppelin.com osv. og så skal det understøtte asp. Det er vigtigt at det kører 100%, det må altså ALDRIG være nede. Prisen er underordnet, men 150kr. om mdr. skulle vel kunne klare det. Jeg kunne forestille mig at Luksus Suiten fra www.wannafind.dk kunne være noget? Men jeg vil lige høre jeres kommentarer og erfaringer først.
Avatar billede triple-x Nybegynder
04. juli 2004 - 15:56 #1
www.wannafind.dk er utrolig gode utrolig lidt nedetid. dejlig support som altid er klar til at hjælpe. gode online værktøjer som webmail og statistikker. ellers er der www.enavn.dk som også har et godt ry.

www.azero.dk har også lavet nogle erhvervshoteller, dog er deres ry en blandet affære, kender dog ikke til stabilitet og support på deres ehvervs webhoteller.
Avatar billede hartnet.dk Nybegynder
04. juli 2004 - 19:55 #2
www.atznet.dk

- Gratis registrering af dansk domænenavn
- 100 MB serverplads
- Fri trafik
- Op til 50 e-post adresser (POP3)
- Webmail
- Virusscanning af alle e-mails
- Spamfilter
- On-line redigeringsværktøj til e-mail
- Ubegrænset POP3-alias/forward/autoreply
- POP3 stjernealias og ETRN understøttelse
- Mulighed for at håndtere store email op til 100 MB
- Online statistik
- FTP/Frontpage adgang
- CGI scrips (Perl)
- Eget CGI bibliotek
- Frontpage2000 Extentions
- MY SQL server
- ASP og PHP understøttelse
- Telefonsupport, alle hverdage 9.00-16.00
- Support pr. email

Bruger dem selv
Avatar billede fsconsult.dk Nybegynder
05. juli 2004 - 08:48 #3
kan anbefale www.rackserv.com og www.scannet.dk som gode stabile webhoteller.
Avatar billede overload.dk Nybegynder
05. juli 2004 - 13:22 #4
Jeg kender også godt til wannafind.dk, de skulle også være gode.

Bruger dog selv www.yourhost.dk, pga. deres hurtige og gode service. Har aldrig haft problemer med dem.
Avatar billede ducks Nybegynder
07. juli 2004 - 00:33 #5
Takker, vurderer lige hvad der ser ud til at være bedst, men tror det bliver wannafind.dk :)

Ligger i andre også lige nogle svar?
Avatar billede triple-x Nybegynder
07. juli 2004 - 04:28 #6
ønsker ikke point
Avatar billede mkth Nybegynder
07. juli 2004 - 14:13 #7
http://www.acomma.com/dcmpage/dk/produkter/webhotel/priser/

Tjek lige det der ducks, skriv hvis du kan bruge!
Avatar billede scanprod Nybegynder
08. juli 2004 - 20:06 #8
kan anbefale www.hostingsuite.dk de er meget stabile - der har aldrig været problemer.
Avatar billede webuser Nybegynder
17. august 2004 - 13:52 #9
Jeg kan anbefale www.unitspeed.dk, www.scannet.dk og www.dandomain.dk De er ikke de billigste.
Avatar billede tech4me Nybegynder
27. september 2004 - 22:41 #10
Jeg kan anbefale unitspeed.dk. Dem bruger jeg selv og er yderst tilfreds med deres service.