Avatar billede exelnt Nybegynder
04. juli 2004 - 13:11 Der er 4 kommentarer

Grafikkort brændt af ?

Hej.

Jeg har siddet til bootcamp, og har haft min com til at stå i vinduet så den kunne få mere luft ind på sig lidt bedre køling, så slukkede jeg den for at smide mig over og se film ved en af de andre og da jeg kom over for at tænde den igen kom der nogle sjove fikanter og streger ved bootscreen skærmen og så da den kom ind i windows var den os fyldt med masser små underlige firkanter. Jeg prøver så at genstarte min com og så kommer kun lige til efter bootscreenskærmen så går skærmen bare i sort men min computer kør stadig. Hvad er der sket?

På forhånd tak.

Hilsen Morten.
Avatar billede jpvj Nybegynder
04. juli 2004 - 13:29 #1
Grafikkortet er sandsynligvis brændt af. Alternativt dit MB.
Avatar billede exelnt Nybegynder
04. juli 2004 - 13:30 #2
Jamen vi har prøvet at smide et GeForce FX5600 i der er ik noget ? Havde et GeForce4 TI-4600 men det kan stadig være Mb'et ?
Avatar billede thc4230 Nybegynder
04. juli 2004 - 14:18 #3
det er enten dit motherboard eller dit grafikkort der brændt af, men hvis du prøver af lugte inde i din computer så hvis der lugter meget kemisk brandt så er der noget der er brændt af
Avatar billede exelnt Nybegynder
04. juli 2004 - 14:46 #4
jamen har prøvet at smide andet gfxkort i der kør det jo fin.. så det må være det andet kort ? men er det ik hurtigt tror knap det er et par mdr..?