Avatar billede erwinravn Nybegynder
04. juli 2004 - 11:31 Der er 5 kommentarer

AD polices startup gruppe og VBS scripts

Jeg har lavet et VBS scripts som køre fint når jeg er logget inde på netværktet, men mit scripts køre under opstart af maskinen og før en bruger logger på.
Jeg kan desværre ikke se hvad der sker i min batches afvikling pga. det afvikles meget hurtig.
Er der nogen som har en metode til at debug hvad der sker i en "CMD/K" afvikling og hvilke fejl der kommer frem.

Jeg har prøvet at indsætte Breake, Pause i bat filen og i selve vbs scriptet, men lige meget hjælper det.
Avatar billede maximus25 Nybegynder
08. oktober 2004 - 20:33 #1
hejsa erwinravn
Prøv at indsætte:

wscript.sleep 1000000

så venter scriptet i lang tid før resten bliver afviklet.

Håber du kan bruge det:):)
Avatar billede maximus25 Nybegynder
10. oktober 2004 - 20:02 #2
kunne du bruge det?
Avatar billede maximus25 Nybegynder
23. maj 2005 - 21:10 #3
kunne du bruge det??:):)....for så ville det være fedt med lidt point:):)
Avatar billede cd_all Nybegynder
26. oktober 2005 - 21:53 #4
I AD group policy kan du definere om scriptet skal køre skjult eller vises.

præcis hvor kan jeg ikke huske, men svaret kan findes i gpedit.msc under help
Avatar billede maximus25 Nybegynder
27. oktober 2005 - 06:52 #5
GPO'er har jo intet med spørgsmålet at gøre:)

Der er spørges ikke om scriptet skal køres transparant for brugeren. det er en wait kommando der forespørges om........