Avatar billede mannik Nybegynder
04. juli 2004 - 07:26 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

mail vedr. pro

Hej exp

Jeg har fået en mail der siger at mit exp pro udløber i dag. Hvad vil det sige? jeg har aldrig haft et pro medlemskab? Ikke så vidt jeg ved da. Nu skal det siges at jeg ikke har fået min morgenkaffe endnu og måske ikke tænder på alle cylindre.

8>)
Avatar billede simonvalter Praktikant
04. juli 2004 - 07:28 #1
Avatar billede mugs Novice
04. juli 2004 - 08:39 #2
Alle fik en måneds gratis pro efter det store nedbrud.
Spørgsmål om eksperten er grstis. Så læg et evar selv og tag dine point igen.
Avatar billede mannik Nybegynder
04. juli 2004 - 09:30 #3
ahhhh.. ok. Tak. Det var gået min næse forbi. Men det kunne da være at jeg skulle overveje et pro medlemsskab, har fået kanon hjælp her og altid venlig. Lad mig benytte lejligheden til at takke alle !
Avatar billede mugs Novice
04. juli 2004 - 10:11 #4
Jeg har været pro siden et blev indført og har absolut ikke fortrudt. Har man ind imellem brug for hjælp, er et pro-medlemskab vel næsten at betragte som en foræring.
Avatar billede retaxes Nybegynder
04. juli 2004 - 12:13 #5
jeg har også fået den besked, men jeg har indtil nu haft gratis medlemsskab da jeg ligger på top ti listen.

Er det noget man skal tage sig af, for jeg har da ikke tænkt mig at betale, det er min bistand (læs: Apanage)ikke til ;o)
Avatar billede glennpetersen Nybegynder
04. juli 2004 - 13:31 #6
Hvordan er det lige, at man giver points?
Avatar billede mugs Novice
04. juli 2004 - 13:47 #7
glenn > Åbn dit spørgsmål og mseker een eller flere svarere og tryk accepter.
Avatar billede retaxes Nybegynder
04. juli 2004 - 14:45 #8
I spørgsmål vedrørende Eksperten plejer man ikke at give point til, så tag du blot dine point igen
Avatar billede exp Juniormester
05. juli 2004 - 13:58 #9
retaxes >>
Du skal ikke betale til pro, hvis du i forvejen får det gratis :-) Det er en gave fra idg/eksperten efter nedbruddet tidligere:
http://www.eksperten.dk/enyt.phtml?id=149
Avatar billede retaxes Nybegynder
05. juli 2004 - 15:43 #10
ja, men hvad tænker man ikke når man får sådan en mail.

jeg kan godt se at jeg alligevel er Pro, bl.a. får jeg ikke popups.
Avatar billede neffa Nybegynder
06. juli 2004 - 15:51 #11
Jeg takker for den hjælp jeg har fået og betaler gerne promedlemskab. Jeg fik lavet noget rod med nogle point og kan ikke finde hvor man læser om reglerne for dette, samt vilken kategori  man helst skal kopierer hijackthis log til.
på forhånd tak
Avatar billede exp Juniormester
06. juli 2004 - 15:53 #12
neffa >>
Mht. pointsystemet, så står der en del gode ting her:
http://expfaq.1go.dk/
Avatar billede neffa Nybegynder
06. juli 2004 - 15:54 #13
sørenmig hurtigt svar :O)) tak