Avatar billede audia3.dk Nybegynder
03. juli 2004 - 21:15 Der er 7 kommentarer

Ændring af hjemmeside til PHP

Jeg har en hjemmeside, hvor alt fungere manualt i dag. Jeg kunne godt tænkte mig, at få ændret siden så det fungere automatisk samt at få internet betalingen på siden.

Er der nogle som har forstand på php samt internet betaling, som har lyst til at tjene lidt penge.. så skriv.
Avatar billede triple-x Nybegynder
03. juli 2004 - 21:18 #1
du er velkomment til at sende en mail til salg@pezzo.dk hvor du beskriver lidt nærmere hva du ønsker. Du kan se vores refs. på www.pezzo.net
Avatar billede tb_konsult Nybegynder
04. juli 2004 - 10:53 #2
Du er også velkomme til at sende en mail til mig på bent@TB-konsult.net, med mere information. Hvis du skriver kan du samtidig få en liste over referencer mm. hvis det er.
Avatar billede mosegris.dk Nybegynder
04. juli 2004 - 14:37 #3
Hey Triple-X og TB!

Husk at alt skal foregå på Eksperten.
Det er derfor ikke tilladt at opgive mailadresser!

- Eksperten er et hjælpeforum for alle, - hvorfor den slags indlæg ikke kan bruges til noget!

//Rasmus
Avatar billede triple-x Nybegynder
04. juli 2004 - 14:38 #4
mosegris.dk - tror lige du skal skimte reglerne igennem endnu en gang. så snart det drejer sig om penge er det fuldt lovligt at gå uden for eksperten, det er kun når det drejer sig om point det skal forblive på eksperten, eller at det endelige svar skal optræde
Avatar billede swaxi Nybegynder
04. juli 2004 - 16:10 #5
du er velkommen til at skrive til mig med en kort beskrivelse af, hvad du har i tankerne. så skal jeg give dig et tilbud : troels@kyberfabrikken.dk
Avatar billede cybermike Nybegynder
05. juli 2004 - 11:38 #6
Jammen det lyder da som et hyggeligt aften projekt, kig lidt paa hvad jeg har lavet : http://www.cybermike.dk og mail til mig ikke :) ekim@unifix.org
Avatar billede elk Nybegynder
05. juli 2004 - 15:15 #7
Hej audia3.dk,

Du er velkommen til at kontakte os med nærmere beskrivelse og ønsker på 70271999 eller via vores hjemmeside : http://www.atorbital.com (hvor du også kan se referencer).
Vi giver gerne et uforpligtende tilbud på dit projekt.

Med venlig hilsen
Tue Tønning
AT-Orbital