Avatar billede gordy Nybegynder
03. juli 2004 - 18:10 Der er 12 kommentarer

bin og cue!

Hej.

Er der nogle som ved hvordan man åbner .bin og .cue filer op!
har prøvet med winzip og winrar men de kan ikke!

/Gordy
Avatar billede Spotgun Seniormester
03. juli 2004 - 18:15 #1
Avatar billede majsmarken Nybegynder
03. juli 2004 - 18:17 #2
Avatar billede gordy Nybegynder
03. juli 2004 - 18:26 #3
Jeg har hentet daemon tool ned, men hvordan virker det?
Avatar billede gordy Nybegynder
03. juli 2004 - 18:31 #4
Har fundet ud af det med winiso
Avatar billede dpg Nybegynder
03. juli 2004 - 18:33 #5
det deamon tools gør er at lave et eller flere vituelle cd/dvd-drev på din computer...
derefter kan du vælge bin/cue-filen og "mounte" den på et af de vituelle cd/dvd-drev.
nu skulle det gerne se ud som om du har sat en almindelig cd/dvd i et drev...
Avatar billede miss-g Seniormester
03. juli 2004 - 21:11 #6
UltraISO kan også *S*

Det er bin filen man skal åbne - cue filen indeholder blot info om hvordan bin filen skal brændes. Hvis man skal brænde filerne er det derfor cue filen man skal vælge...
Avatar billede majsmarken Nybegynder
03. juli 2004 - 21:13 #7
http://www.ezbsystems.com/ultraiso/index.html
(Så har jeg den i huskeren...)
Avatar billede -els-echelon Nybegynder
03. juli 2004 - 22:03 #8
jeg kan anbefale Alcohol og/eller CloneCD...
Avatar billede mdj71 Nybegynder
04. juli 2004 - 10:59 #9
når du har installeret daemon tools, så højreklik på ikonet i proceslinien og find "set number of drives"

Sæt den til 1, derefter højreklikker du igen på ikonet og vælger mount image (mener jeg det hedder i daemon) og så skal du vælge hvad der skal mountes, der vælger du din cue eller bin fil, når du har mountet så kan du gå ind i denne computer og trykke på dvd drevet som er kommet frem og åbne det.

Men det er kun hvis den ikke auto starter.
Avatar billede miss-g Seniormester
24. juli 2004 - 00:55 #10
Fandt du ud af det? *S*
Avatar billede miss-g Seniormester
30. august 2004 - 01:57 #11
Så sker her vist ikke mere....
Avatar billede miss-g Seniormester
28. september 2004 - 01:45 #12
Gordy - lukker du eller er du ikke blevet klogere, selvom vi har gjort store anstrengelser for at hjælpe dig?!