Avatar billede lille_o Nybegynder
03. juli 2004 - 14:41 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

ingen lyd på dvd film

Jeg har skaffet mig et dvd drev/brænder mærke: NEC 2500

Når jeg afspiller film er der ingen lyd på
men når jeg afspiller en alm cd så er der lyd.
Jeg har afprøvet er par forskellige programmer til at afspille film med, men der er ingen lyd overhoved

Hvad kan der være galt
Avatar billede thc4230 Nybegynder
03. juli 2004 - 16:31 #1
det kan være så meget men det kan være at du mangler en opdatering eller noget andet men hvis dvd'en er brændt så kan det være fordi du skal lave om på lyd indstillingerne
Avatar billede halifax Nybegynder
03. juli 2004 - 17:02 #2
thc4230 - Kan se du er ny på E.dk og du skal være velkommen. Jo flere vi des bedre - og sjovere.
Som ny kan du med fordel læse om brug af eksperten her
http://expfaq.1go.dk/  og især

"Jeg vil gerne deltage i et spørgsmål, hvordan gør jeg?
Hvis du lige har løsningen på problemet, så laver du dit indlæg som et svar.
Hvis du skal have spørgsmålet uddybet, eller bare kommer med et muligt løsningsforslag laver du det som en kommentar."

Vær også pmærksm på at farve på flagene ud for spørgsmål skifter farve, når svar er afgivet. Derfor bør man være rimelig sikker, før et svar afgives - så hellere lægge en kommentar.
Avatar billede halifax Nybegynder
03. juli 2004 - 17:07 #3
lille_o - Måske skal du i dit DVD afspilleprogram have konfigureret Sound Output, fx. til DirectSound eller direkte til dit Sound Device.
Avatar billede lille_o Nybegynder
06. juli 2004 - 00:44 #4
jeg har selv fundet fejlen
jeg opdaterede lydkortet