Avatar billede RJFreelance Praktikant
02. juli 2004 - 23:50 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

"backup" af outlook

Jeg har outlook 2003, og vil gerne have så at efter en reinstallation af windows, har jeg mit outlook PRÆCIS som det var før :) Det burde Outlook da kunne klare ;)
Avatar billede krydset Nybegynder
02. juli 2004 - 23:54 #1
åben outrlook --> filer --> importere/eksprter --> eksporter til en fil (Du skal eksporter til .pst fil, fil med private mapper)
&
funktioner -->regler og beskeder --> indstillinger -->EKSPORTERE  regler

Det skulle være det
Avatar billede RJFreelance Praktikant
02. juli 2004 - 23:59 #2
Lyder lækkert, tester lige..
Avatar billede RJFreelance Praktikant
03. juli 2004 - 00:03 #3
Hvad med mine konti ??
Avatar billede krydset Nybegynder
03. juli 2004 - 00:04 #4
2 sec kigger lige om man kan det :-P
Avatar billede krydset Nybegynder
03. juli 2004 - 00:06 #5
Er de ikke med i .pst filen ??
Avatar billede RJFreelance Praktikant
03. juli 2004 - 00:07 #6
ved det ikke, har jo ikke formateret endnu :) men ellers skriver jeg det bare ind.. Kan dem i hovedet..

Tak for hjælpen...
Avatar billede krydset Nybegynder
03. juli 2004 - 00:07 #7
Velbekomme jeg er lige ved at ateste her
Avatar billede krydset Nybegynder
03. juli 2004 - 00:08 #8
13000 mails tager tid at bacup :-S
Avatar billede krydset Nybegynder
03. juli 2004 - 00:18 #9
pst filen indeholder ikke mails kontoer :-S
Avatar billede hcma Novice
03. juli 2004 - 09:10 #10
Eller:  tag en kopi af Outlook.pst og gem den.
Installer så Outlook2003 -> slet Outlook.pst (altså den nye) og sæt den "gamle" ind på samme plads.
Eller måske bedre:  Tag en poki af Outlook.pst og gem den på en anden partition. Installer O2003 -> Slet den "nye" Outlook.2003. Åbn Outlook2003, og nu får du at vide at den ikke findes, men du får muligheden for at pege på placeringen.Peg så på placeringen på den anden partition.  Fordelen ved denne metode er, at du næste gang du skal formatere/reinstallere o.s.v. har hele Outlook.pst liggende på en anden partition og så ikke skal bekymre dig om yderligere back-up/import o.s.v.
Avatar billede andreassen Nybegynder
25. februar 2005 - 15:01 #11
Funktionen er flyttet ud i \start\programmer\microsoft office\office værktøjer\Microsoft Office 2003 guiden gem mine indstillinger