Avatar billede -hyber- Nybegynder
02. juli 2004 - 17:44 Der er 5 kommentarer og
2 løsninger

Adresse til ftp server

Ja.. Jeg ved man kan få sådan nogle "host´s" af ftp servere..

Så istedet for at skal skrive adressen sådan ftp://xx.xxx.xxx.xxx

så kan den hedder noget med ftp://navn.dk (ELler noget i den retning)

Hvor findes det henne? (gratis) :)
Avatar billede -hyber- Nybegynder
03. juli 2004 - 20:23 #2
Andre? EN af mine venner har noget med ftp://lir.dk (Noget ala det) og det er også en gratis funktion!
Avatar billede iknowstuff Nybegynder
03. juli 2004 - 20:26 #3
tjek lige denne http://dyndns.dk/ny.php

www.no-ip.com er også en mulighed
Avatar billede -hyber- Nybegynder
03. juli 2004 - 20:32 #4
Har jeg gjort nu! Kan bare ik finde ud af at få den Redirected til min ftp? I hvilken "funktion" gøres dette?
Avatar billede iknowstuff Nybegynder
03. juli 2004 - 20:33 #5
det skal den vel heller ikke. dyndns laver blot navneopløsning. det er så op til klienten hvilken port der forbindes til..
Avatar billede -hyber- Nybegynder
03. juli 2004 - 20:35 #6
Forstår det ik helt :) ? Kan du guide mig?
Avatar billede jrknudsen Nybegynder
04. juli 2004 - 14:03 #7
Når du får et navn "f.eks. hyber.minidns.net", så skal du bare skrive ftp://hyber.minidns.net:21

Du skal ikke skrive ftp.hyber.minidns.net.. Et rigtigt godt program til windows der automatisk opdaterer dit dns navn er www.directupdate.net