Avatar billede zetn Nybegynder
01. juli 2004 - 21:20 Der er 15 kommentarer og
1 løsning

andet tegn for <br>

Hvordan er det man ellers kan skrive <br>?
Avatar billede roenving Novice
01. juli 2004 - 21:22 #1
Hvor ?-)

Der er ikke noget andet i html-kode i hvert fald !-)
Avatar billede zetn Nybegynder
01. juli 2004 - 21:23 #2
Jo det minder lidt om &nbsp; eller sådan noget...
Avatar billede zetn Nybegynder
01. juli 2004 - 21:23 #3
Det er pga. jeg skal udsende et brev via jmail, men hvis de ikke understøtter HTML vil hele mailen bare ligne jeg ved ikke hvad....
Avatar billede zetn Nybegynder
01. juli 2004 - 21:25 #4
er der ellers andre metoder til at undgå dette problem... fx ofir godkender ikke HTML mails.
Avatar billede roenving Novice
01. juli 2004 - 21:30 #5
Tjah, du kan jo prøve med: &#10; som er html-entiteten for CR, men hvis de i forvejen ikke vil godtage html (hvilket jeg selv -- desværre -- modtager ganske udmærket på ofir !-), hjælper det vel næppe ...
Avatar billede zetn Nybegynder
01. juli 2004 - 21:32 #6
jeg får bare hele HTML koden tilsendt når jeg prøver at sende det til ofir?
Avatar billede roenving Novice
01. juli 2004 - 21:34 #7
Så har du kodet headeren forkert !-)

-- kan desværre ikke huske enctypen, men den skal sættes korrekt !-)

Andre mailboxe, f.eks. hotmail leder efter html-kode, så de oversætter uanset encoding ...
Avatar billede iknowstuff Nybegynder
01. juli 2004 - 21:46 #8
du sidder ikke og tænker på

&lt;br&gt;
Avatar billede blyno Praktikant
01. juli 2004 - 22:35 #9
Er det denne du leder efter ?
%0d
Avatar billede zetn Nybegynder
02. juli 2004 - 10:42 #10
Er der nogle der kan hjælpe mig med at finde ud af hvordan jeg kan kode min kode så også ofir kan l´æse de`t? skal nok smide nogle flere point i hvis det er...
Avatar billede mireigi Novice
02. juli 2004 - 10:46 #11
Prøv at gå ind på ofir, skriv en mail hvor du laver linieskift, kopier indholdet af mailen ind i et WYSIWYG-prog som fx det irriterende FP2000, eller bare brug Word2000 (husk at slå visning af HTML-koder til i Word2000 hvis du anvender denne)... Derefter burde du gerne kunne se hvilken kodning der anvendes på deres sider for at fremvise linieskift i mails...

/MiReiGi
Avatar billede zetn Nybegynder
02. juli 2004 - 12:51 #12
Bruger http://activebuilder.dk/

den viser bare koderne <p> og <br> og det virker ikke når jeg sender til ofir. Det var også mere om det var muligt at lave tabeller og sådan, så man kunne sætte sine mails bedre op.
Avatar billede zetn Nybegynder
02. juli 2004 - 14:10 #13
Har fundet tegnet: vbcrlf

men mangler stadig at finde ud af hvordan jeg koder headeren rigtig som roenvig siger.
Avatar billede iknowstuff Nybegynder
02. juli 2004 - 14:42 #14
vbCrLf er det ikke en vbs/asp konstant?
Avatar billede zetn Nybegynder
18. juli 2004 - 18:36 #15
/lukker
Avatar billede zetn Nybegynder
18. juli 2004 - 18:37 #16
ups :)