Avatar billede bug Nybegynder
18. april 1999 - 00:00 Der er 8 kommentarer

Banner til eksperten.

Tænk; jeg synes så godt om det JFL laver her så jeg har lyst til at plastre mit site til med bannere til stedet. Hvor finder jeg et banner og hvad skal jeg linke? Har i hos JFL nogle præferencer?

/Bug\
Avatar billede sirius Nybegynder
18. april 1999 - 21:24 #1
God ide
jeg vil ogsågerne have et lille banner til denne side....
Avatar billede klas Juniormester
18. april 1999 - 22:39 #2
tror lige jeg vil lave eksperten til ugens link fra cosmic.dk .... :-)
Avatar billede admin Novice
19. april 1999 - 15:31 #3
Avatar billede dar Nybegynder
15. februar 2000 - 11:24 #4
admin>>Hvad med at fabrikere nogle knapper på 88 * 33 (en 'microbutton') sådan en ville jeg meget gerne have på min side.
Avatar billede Slettet bruger
22. juli 2000 - 00:26 #5
Jeg synes det er nogle gode forslag, så hvornår kommer de? så vi alle kan reklamere for eksperten....
Avatar billede admin Novice
07. august 2000 - 17:10 #6
vi skal have lavet nye bannere... det kommer :)
Avatar billede Slettet bruger
08. september 2000 - 20:16 #7
Er det ikke en ide at lukke spørgsmålet?
Jeg tror at Admin vil udsende en nyhed om det når det nye banner osv. kommer
Avatar billede Slettet bruger
27. september 2000 - 20:54 #8
Er det ikke en ide at lukke spørgsmålet?