Avatar billede teutebod Nybegynder
01. juli 2004 - 15:40 Der er 1 kommentar

Custom WebControls og client-side validering

Hvis nu man forstiller sig at, jeg har lavet en webcontrol der i klientens browser laver to textbox'e. Er der så nogen mulighed for at få asp.net's validators til at validere mine to tekstbox'e client-side?

Jeg har problemer med at se hvordan jeg får Validatoren til at fatte, at når jeg giver den attributten "ControlToValidate=minwebcontrol" i aspx siden. Så skal den på klienten validerer minwebcontrol_textbox1 og minwebcontrol_textbox2.

Jeg har nogenlunde fat i det serverside, der ser du ud som om jeg bare skal sætte [ValidationPropertyAttribute("...")] på klassen.

Nogen der har nogen ide om det kan lade sig gøre, og hvordan man så laver det?

Links til nogle gode artikler om det ville heller ikke være dårligt.
Avatar billede levels Nybegynder
04. juli 2004 - 19:17 #1
du kunne lave de 2 validator control sammen med de 2 textbokse, og allerede der specificere hvad de 2 validator controls skal validere.