Avatar billede bigbang Nybegynder
01. juli 2004 - 10:10 Der er 2 kommentarer

Lydkort, Bas og Diskant

Jeg har købt et nyt lydkort et Creative Soundblaster Audigy LS. Jeg er meget glad for det, men jeg har dog et problem. Jeg kan normalt godt lide at justere lidt på Bas og Diskant i Toneindstillinger i Avancerede Instillinger for playback control. Men disse er låst både i windows controlcenter og i Creative´s. Er der nogle der ved om man kan "låse" dem op, evt. i Registreringsdatabasen? Hvad skyldes at de er låst, er det mon en fejl?

På forhånd tak.

Bigbang
Avatar billede haverslev Novice
01. juli 2004 - 20:16 #1
Følgende Creative-programmer følger med, på cd:
Creative Media Source® Go!
Creative Media Source® Go! Launcher
Creative Media Source® Player/Organizer
Creative Device Control
Creative Surround Mixer
Creative EAX Console
Creative WaveStudio
Creative Speaker Settings
Creative MiniDisc Center
Creative Graphic Equalizer
Creative Diagnostic
Installer alt og du får et "hvidt lydikon" ved uret, dobbelt klik på det og du kan justere bas og diskant i Master control
Avatar billede bigbang Nybegynder
01. juli 2004 - 22:00 #2
Ja, alt det er installeret, men alligevel er Bas og Diskant Låst, kan ikke finde den direkte årsag til hvad det skyldes. Alt andet virker fint. Nogle der har samme problem?