Avatar billede laptopalan Nybegynder
30. juni 2004 - 22:43 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

IBM update

jeg har en IBM maksine, da jeg købte computeren fulgte der et program med: IBM update, men lige siden jeg købte min computer har der ikke været én update, og det var et ca. år siden jeg købte min computer....

Kan det passe der ikke har været nogen updates, eller har jeg konfigureret programmet forkert, jeg har ikke rigtigt pillet ved noget, så vidt jeg husker....
Avatar billede majsmarken Nybegynder
30. juni 2004 - 23:19 #1
Du mener vel BIOS updates ?
Avatar billede laptopalan Nybegynder
30. juni 2004 - 23:21 #2
jeg ved faktisk ikke hvilke updates jeg kan finde derinde...

den søger "bare" efter nye updates, og har ikke fundet nogen i ca. 1 år
Avatar billede majsmarken Nybegynder
30. juni 2004 - 23:22 #3
Mener du alm. MS WindowsUpdate af STYRESYSTEMET eller IBM BIOS Update ?
Avatar billede laptopalan Nybegynder
30. juni 2004 - 23:28 #4
det er ikke windowsupdate, - det er et update program lavet af IBM

det hedder IBM update, jeg kan forestille mig det updater drivere og Firmware!
Avatar billede majsmarken Nybegynder
30. juni 2004 - 23:28 #5
http://www-307.ibm.com/pc/support/site.wss/product.do?brandind=7&familyind=0&operatingsystemind=49983&template=%2Fproductselection%2Flandingpages%2FmultipleFileDownloadLandingPage.vm&validate=true

Her ka' du vælge din IBM PC model/type/nummer og DL alle nyeste/tilpassede  driver/bios/... nettop til din model...

Det princip bruger jeg en del mht IBM's PCer ...

Er det det du mener ?
Avatar billede laptopalan Nybegynder
30. juni 2004 - 23:33 #6
det er ikke det jeg mener nej, det program jeg bruger: går automatisk på IBM helpcenter og indsender mine data... jeg ved så ikke om det ikke virker, eller om det er fordi jeg er helt up 2 date :)

det vil jeg så lige undersøge :)
Avatar billede majsmarken Nybegynder
30. juni 2004 - 23:41 #7
... ha' den i mente under alle omstændigheder...
ZZZ Z Z Z zzz z z z ... . . .
Avatar billede laptopalan Nybegynder
30. juni 2004 - 23:43 #8
skal jeg nok.....

men mit IBM update program virker åbenbart ikke efter hensigten, da jeg fandt omkring 30 updates til min computer på siden:)

smider du lige et svar?
Avatar billede majsmarken Nybegynder
30. juni 2004 - 23:45 #9
... du ka' nemlig DL hele samlingen - eller vælge ud - incl BIOS Update...
Sådan gør jeg altid når jeg får IBM spande i fingrene...
Avatar billede laptopalan Nybegynder
01. juli 2004 - 09:12 #10
:)