Avatar billede drip Nybegynder
30. juni 2004 - 21:25 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Ny Webhoster

Hej min nuværende webhoster er Cliche.dk, men jeg er dybt utilfreds med deres måde at drive webhosting på, så jeg leder nu efter en ny webhoster. Her er det jeg sætter højst:

ASP (gerne ASP.net)
MSAccess
Mulighed for flere FTP konti
Subdomains
Mulighed for at oprette over 50 emails

Vil gerne have at i skriver om nogle der hoster jeres side, og om det er godt eller dårligt!
Avatar billede -l_jogge_l- Nybegynder
30. juni 2004 - 22:07 #1
Jeg har lavet og registreret ca. 5 hjemmesider hos www.cliche.dk, men har da aldrig haft problemer hos dem... hvor jeg istedet for har haft dårlige oplevelser ved: www.b-one.dk og www.struer-net.dk
Avatar billede ravsted-dk Nybegynder
30. juni 2004 - 22:29 #2
hvad med www.web10.dk. Det køre jeg mine
Avatar billede james_t_dk Juniormester
01. juli 2004 - 08:04 #3
Avatar billede triple-x Nybegynder
01. juli 2004 - 10:17 #4
du skriver intet om prisen, så derfor ville jeg holde mig langt væk fra alle dem der sælger webhoteller til 9/10 kroner, et eller andet sted skal der skæres ned for at kunne køre så billigt, og det går ud over support.

www.wannafind.dk er forholdsvis dyre, men har utrolig god support, og understøtter mange ting. samt deres nede tid er så lille at du nok aldrig kommer til at mærke den
Avatar billede ttopholm Nybegynder
01. juli 2004 - 22:28 #5
Der er også acomma.com eller concor.dk eller device.dk.
Avatar billede giang Nybegynder
02. juli 2004 - 11:20 #6
Prøv at søge på www.webhostpriser.dk
Avatar billede drip Nybegynder
02. juli 2004 - 11:39 #7
Har i nogle erfaringer med Danhost.dk?
Avatar billede mkth Nybegynder
07. juli 2004 - 14:24 #8
Jeg kan varmt anbefale www.acomma.dk ...

morten@mkth.dk ......... Hvis der er noget du er i tvivl om ..
Avatar billede overload.dk Nybegynder
27. juli 2004 - 15:40 #9
Umiddelbart vil jeg også anbefale wannafind.dk eller yourhost.dk som jeg selv benytter, rigtig god service, og har aldrig været nede i den tid jeg har været dér. Men de er selvfølgelig også til de professionelle brugere, der gerne vil betale for god service og hvad der nu ellers hører der til.
Avatar billede drip Nybegynder
24. marts 2005 - 22:55 #10
Lukker!!
Avatar billede triple-x Nybegynder
24. marts 2005 - 22:58 #11
fik du ikke svar på det du spurgte om ?