Avatar billede chill_out Nybegynder
30. juni 2004 - 19:34 Der er 9 kommentarer

striber på skærmen

hjælp hvad er der galt med min skærm der er striber (skygger) på skærmen og det passer med hvis der er nogle mørke felter og hvis jeg skriver så fortsætter de hele vejen over skærmen er det min skærm der er ved og være færdig eller er det en instilling jeg har en knægt på 9 år der lige har spillet på den men jeg har aldrig oplevet det før.

MVH Chill_out
Avatar billede celebrity Nybegynder
30. juni 2004 - 19:39 #1
Se om denne kan hjælpe:
http://www.eksperten.dk/spm/515564
Avatar billede chill_out Nybegynder
01. juli 2004 - 15:13 #2
hmmm er tft skærm ikke en fladskærm eller er det de almendelige skærme fom min er en almendelig skærm med billederør og den skærm i det spørgsmål du henviser til er tft skærm
Avatar billede celebrity Nybegynder
01. juli 2004 - 15:32 #3
Jeg tror skam ikke det spiller en stor rolle, men jeg tror det er dit kabel.
Avatar billede chill_out Nybegynder
01. juli 2004 - 15:45 #4
nop jeg har lige været henne og skilde pcer ad og det er grafikkortets blæser der var stået af så nu har jeg et nyt spørgsmål er kortet brændt af ELLER er det "bare" fordi proseseren er blevet for varm at den skabte sig sådan??
og kan jeg teste det på nogen måder
Avatar billede celebrity Nybegynder
01. juli 2004 - 15:51 #5
Ja det tror jeg, hvis striberne stadig kommer, men det er et andet spørgsmål. :-)
Avatar billede chill_out Nybegynder
01. juli 2004 - 16:20 #6
det kan jeg vel ikke rigtigt se før jeg prøver med en blæser på vel
Avatar billede celebrity Nybegynder
01. juli 2004 - 16:24 #7
Hehe, undskyld. Chill out ;-) Men jeg tror det er grafik kortet så.
Avatar billede chill_out Nybegynder
01. juli 2004 - 21:38 #8
ja det tror jeg også et vildt gæt meeeen grafikkort hvor blæseren ikke virker jo så er det jo nok der fejlen er hehe
Avatar billede celebrity Nybegynder
01. juli 2004 - 21:48 #9
Ja det tror jeg også!