Avatar billede fly3r Nybegynder
30. juni 2004 - 16:18 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

hvad synes i?

ville lige høre hvad i synes om det her kort??

AOpen AK79D-400VN

http://www.edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=39564
Avatar billede egidiussen Nybegynder
30. juni 2004 - 17:44 #1
Hejsa
Det ser ok ud - personligt ville jeg bruge 100 kr mere og faa et fra MSI eller Asus.

Skipper
Avatar billede fly3r Nybegynder
01. juli 2004 - 18:03 #2
ja, det er rigtigt, først havde jeg kigget på et Abit NF7-S v. 2.0, men når økonomien ikke rigtig hænger sammen, er det ikke lige man altid har råd til det... jeg har et MSI bundkort i nu, men det er kortsluttet. men i det hele taget har jeg ikke været ret tilfreds med MSI kort... de har en irreterende vane med an reboote lige pludseligt.
Avatar billede killr_dk Nybegynder
02. juli 2004 - 15:24 #3
Jeg vil klart anbefale et Asus bundkort, det er ca. samme pris.
Bruger du AMD Processor?- Socket A?
Personligt syntes jeg at Intel Celeron/Pentium, er meget bedre. De kør på socket 478