Avatar billede schlippe Nybegynder
29. juni 2004 - 22:34 Der er 21 kommentarer og
1 løsning

Mr. Platinum Mp3 afspiller driver.

Er der nogen der ligger inde med en driver og tilhørende program til en mp3 afspiller af mærker Mr. Platinum?? Det er en lidt større model med en bagplade, næsten lige så høj og bred som selve afspilleren, som kan tages af.. Den benytter AAA-batterier og så vidt jeg husker SD-kort... Plz hjælp mig...
Avatar billede skarvenneverdies Nybegynder
29. juni 2004 - 22:37 #1
er du sikker på den skal bruge en driver?  hvilket styresystem bruger du??
Avatar billede schlippe Nybegynder
30. juni 2004 - 22:35 #2
win 2k... den skal bruge et program til overførsel af filer... Og den kan kun indeholde mp3.. den er 2 år gammel
Avatar billede skarvenneverdies Nybegynder
30. juni 2004 - 22:51 #3
har du servicepack4 installeret? (den indeholder usb drivere)

højreklik på "denne computer" og vælg "egenskaber" så kan du se hvilken servicepack du har installeret...

servicepack 4 kan desuden hentes:

http://v4.windowsupdate.microsoft.com/en/default.asp
Avatar billede schlippe Nybegynder
01. juli 2004 - 15:35 #4
afspilleren skal bruge et program til at overføre filerne... de kan ikke overføres direkte..
Avatar billede schlippe Nybegynder
01. juli 2004 - 18:33 #5
Avatar billede skarvenneverdies Nybegynder
02. juli 2004 - 01:12 #6
Afspilleren skal ikke bruge et program til at afspille filerne.... det er jeg 95% sikker på.....

Hvis USB drivere m.m. er i orden, genkender windows din enhed som et drev, og ville kunne ses under "denne computer" ligesom en harddisk.....

Test det evt. lige ved at sættte den i en computer der kører win XP, da XP ikke har de samme USB problemer som win 2000....
Avatar billede schlippe Nybegynder
02. juli 2004 - 11:44 #7
Når jeg siger at den skal bruge et program SKAL den bruge et program!!
Avatar billede skarvenneverdies Nybegynder
02. juli 2004 - 17:26 #8
Tak for den "barnagtige" karma

Jeg skriver som jeg gør fordi jeg har erfaringer med netop Mr. Platinum mp3 afspillere.... - og kender til win2000 problemet.

Desuden skriver jeg jo for at hjælpe dig.....
Avatar billede schlippe Nybegynder
02. juli 2004 - 18:17 #9
Ja, men når jeg har sagt at den SKAL bruge et program så skal den det.. Det skulle den oxo da jeg brugte WIN XP!! Og også under 98! Så lyt til hvad jeg siger: DEN SKAL BRUGE ET PROGRAM TIl AT OVERFØRE FIlERNE!!!!
Avatar billede skarvenneverdies Nybegynder
02. juli 2004 - 18:19 #10
Gider du ikke lige fortælle hvornår du har fortalt mig at du har prøvet under win95 og XP? - For hvis det står nogen steder, så har du ret i at jeg ikke har "hørt" efter...
Avatar billede schlippe Nybegynder
02. juli 2004 - 18:26 #11
Jeg har fortalt dig at den SKAL bruge et program.. Det betyder at jeg ved noget om det! Jeg har ikke skrevet at jeg har prøvet i dem, men det har du fået at vide nu! Og når jeg siger at det SKAL bruge et program så SKAL det bruge et program!
Avatar billede skarvenneverdies Nybegynder
02. juli 2004 - 18:30 #12
ja det er jeg med på..... -  må jeg spørge om din alder?, jeg er ikke vant til at blive behandlet sådan her på E, når jeg prøver at hjælpe folk - jeg prøver derfor at finde en forståelse for at man kan opføre sig som du gør...
Avatar billede schlippe Nybegynder
02. juli 2004 - 18:35 #13
Det rager ikke dig og om jeg så var 75 ville jeg stadig ikke snakke anderledes til dig... Selvom du prøver at hjælpe må du sku lytte til hva folk siger til dig!
Avatar billede schlippe Nybegynder
08. juli 2004 - 17:33 #14
Jeg har dem!
Avatar billede oneskarvonly Nybegynder
08. juli 2004 - 21:57 #15
Hvor og hvordan?
Avatar billede schlippe Nybegynder
09. juli 2004 - 12:56 #16
En af mine venner havde min cd... Fandt jeg ud af....
Hvorfor???
Avatar billede oneskarvonly Nybegynder
09. juli 2004 - 15:22 #17
Hvorfor? - ved du hvad unge mand, jeg tror du skal gennemlæse reglerne om opførsel her på Eksperten - så vil du finde ud af hvorfor...
Avatar billede schlippe Nybegynder
10. juli 2004 - 07:45 #18
Du skal ikke kalde mig unge mand når du ikke aner hvor gammel jeg er! Men som jeg har sagt hele tiden skulle den bruge et program til at overføre filerne... Det var det jeg bedte om.. Men nu har jeg fået dem ad anden vej...
Avatar billede oneskarvonly Nybegynder
10. juli 2004 - 10:44 #19
well.... en voksen mand ville ikke opføre sig som du gør og ligeledes heller ikke en pige - hvad er der så tilbage?

Jævnfør reglerne her på Eksperten, skal du, hvis du selv finder svaret på dit spørgsmål, lægge løsningen så andre kan få glæde af den....- det er ikke nok at sige: "Men nu har jeg fået dem ad anden vej..."

Folk skal kunne løse samme problemstilling ved at læse denne tråd !!!
Avatar billede schlippe Nybegynder
10. juli 2004 - 20:28 #20
Jeg har fået min cd med driverne af en ven som ved en fejl havde fået dem... Det er jo ikke et svar nogen kan få gavn af... Men ok... Her er løsningen ihvertfald..
Avatar billede skarvenneverdies Nybegynder
11. juli 2004 - 01:30 #21
ok - så du fortæller mig altså at det er drivere.. - og ikke et program?
Avatar billede schlippe Nybegynder
11. juli 2004 - 14:25 #22
Det er både drivere og et program.. Og begge dele er nødvendige for at overføre musik til min afspiller... Programmet hedder "Digital Music Manager"!