Avatar billede ekper Nybegynder
29. juni 2004 - 22:21 Der er 7 kommentarer

Museproblemer i forhold til stort system på for lidt plads?

1. jeg har købt med xl home edition på computeren!

2. jeg har sat xl pro på men det er måske for meget for denat trække.?

Selve fejlen betår i at musepilien mest bliver i samme vandrette plan og ikke vil op ekklleer ned efter et lille stykke tid! (har været i msconfig og fjerne overflødige opstarts ting!)

venlig hilsen E.
Avatar billede jakobskovgaard Nybegynder
30. juni 2004 - 17:02 #1
Har du installeret org driver til musen???
Hvadfor en mus???
Avatar billede kox Nybegynder
30. juni 2004 - 17:08 #2
det lyder ikke som om home/pro er problemet.
øhmnn er det en kuglemus?
hvis det er det skal du have kuglen ud og rense de 3 ruller der sidder inde i musen
Avatar billede ekper Nybegynder
17. juli 2004 - 14:18 #3
hej jacobskovgård
Avatar billede ekper Nybegynder
17. juli 2004 - 14:27 #4
hej jacobskovgård

musens navn og nummer er: 3D wheel 3D mouse
                            M/N: CM-3088P

                  ps:undskyld fejlkommentaren kl. 14:18
Avatar billede ekper Nybegynder
28. september 2004 - 14:09 #5
100 point : er det her for svært!
Avatar billede kox Nybegynder
28. september 2004 - 16:22 #6
det normale er jo at du giver feedback på de forslag og spørgsmål der kommer :o)

har du prøvet at pille bunden ud og rense de 3 ruller og kuglen?
har du været ved enhedshåndtering og checke om den rigtige driver er installeret?
Avatar billede kox Nybegynder
28. september 2004 - 16:24 #7
bare for en god ordens skyld har det ikke noget med points at gøre.
hvis comp kan køre xp home uden problemer burde den også kunne køre xp pro rent hardwaremæssigt