Avatar billede doctorking Nybegynder
29. juni 2004 - 20:58 Der er 7 kommentarer

Load mc

Hej
Jeg skal loade et mc ("pic_model1_ani" Fra samme swf) ind i et andet mc, og har i framen, som holder mc "pic_holder",  skrevet:
loadMovie(pic_model1_ani, .pic_holder);

Det virker naturligvis ikke.. hvad skal jeg skrive?
Avatar billede mat Nybegynder
29. juni 2004 - 21:12 #1
"fra samme swf", hvordan skal det forstås? Fra biblioteket til et movieclip på stage eller hvad?
Avatar billede kragekjaer Praktikant
29. juni 2004 - 21:13 #2
hvad mener du med "Fra samme swf"?
Avatar billede kragekjaer Praktikant
29. juni 2004 - 21:15 #3
du kan kun loade .swf´er ind i dine mc´s a la:

loadMovie("minFlash.swf","pic_holder");
Avatar billede kragekjaer Praktikant
29. juni 2004 - 21:16 #4
du kan selvfølgelig også loade billeder og variable ind i dit mc
Avatar billede doctorking Nybegynder
29. juni 2004 - 21:19 #5
det movieclip jeg har liggende og som skal ind. Ligger i samme swf fil... og har instance navn "pic_model1_ani"... hvordan får jeg det vist? (Jeg skal kunne skifte indholdet i pic_holder vha knapper...)
Avatar billede mat Nybegynder
29. juni 2004 - 21:40 #6
Så vidt jeg lige kan erindre kan du ikke få et movieclip der allerede ligger på scenen ind i et andet, men det kan jeg egentlig heller ikke se formålet i? Hvad er det for et resultat du ønsker?

Du kan attache et fra biblioteket til et der ligger på scenen.
Avatar billede doctorking Nybegynder
29. juni 2004 - 21:43 #7
ok... så må jeg lægge det i en anden .swf...