Avatar billede bono Nybegynder
29. juni 2004 - 17:10 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Problemer med ha10kx2k.sys

Hejsa !
Jeg har problemer med, at jeg til tider får en blå skærm, der rapportere om fejl i en sys-fil ved navn ha10kx2k.sys.
Nu er mit spørgsmål - hvad gør denne fil ? Er det en der installeres af windows eller af fx. creative ?
Jeg har set at den kan give problemer med creative produkter...
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
29. juni 2004 - 17:18 #1
Det er Creative drivere, så hvis du har problemer med den så prøv at opdatere dine drivere.
http://www.opendrivers.com/driver/211147/Creative-Sound-Blaster-Live!-Series.html
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
02. juli 2004 - 09:59 #2
Har du stadig problemer ?
lægger lige et svar ...
Avatar billede bono Nybegynder
02. juli 2004 - 12:45 #3
Nej ikke endnu - har dog andre driver der driller, men det er både creative og microsoft vist nok klar over. Håber på en rettelse i SP2.
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
02. juli 2004 - 12:51 #4
Ok. Takker for point.
Hvis du får brug for mere hjælp vender du bare tilbage.