Avatar billede heyckendorff Praktikant
29. juni 2004 - 15:26 Der er 4 kommentarer og
3 løsninger

Temporary Internetfiles

Er der nogle der kan fortælle mig alle de steder og mapper hvor windows 2000 gemmer spor efter ens surfing? Hvor skal jeg gå ind og hvad skal man slette for at min computerhabile nysgerrige kæreste ikke kan finde ud af hvad jeg pønser på op til hendes fødselsdag?
Avatar billede jabas Nybegynder
29. juni 2004 - 15:28 #1
Start -> Alle programmer -> Tilbehør -> systemværktøjer -> Diskoprydning
Avatar billede zilladk Nybegynder
29. juni 2004 - 15:31 #2
cookies og temp inet files.
c:\documents and settings\bruger navn\cookies
C:\Documents and Settings\bruger navn\Lokale indstillinger\Temporary Internet Files

det nemmeste vil dog være at gå ind i explore -> funktioner -> internet indstillinger -> generelt -> vælg slet cookies og slet filer.
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
29. juni 2004 - 15:32 #3
I din browser - funktioner -> Internetindstillinger -> Vælg her "Slet filer" og "ryd oversigt"
Avatar billede willi Nybegynder
29. juni 2004 - 16:39 #5
Det smarteste er at fælge >søg tmp og derefter >søg temp.
Så har du alle midlertidige filer fremme og kan slette dem.
Og så søge mappen cockies- Den kan der være flere af hvis f.eks. der er flere brugere.
Dernæst søge mappen midlertidige internetfiler som også der kan være flere af.
Avatar billede cp1 Nybegynder
29. juni 2004 - 17:34 #6
dette program ka gøre det "Empty Temp Folders" (freeware)
http://www.danish-shareware.dk/soft/emptemp/
Avatar billede heyckendorff Praktikant
29. juni 2004 - 20:13 #7
Alle de steder kender jeg allerede i forvejen, men i får alligevel pointene til deling for det velvillige indsats. Og hvis der ikke er andre steder disse spor gemmer sig så har jeg altså allerede styr på det