Avatar billede mcwillnow Nybegynder
29. juni 2004 - 01:48 Der er 8 kommentarer

Fuldstændig webside

Hejsa allesammen.

Jeg skal nok lade være med at sætte hele "hvad koster en fuldstændig hjemmeside" debatten igang igen..... har læst alle de foregående indslag, og det er som om at der ikke er et endegyldigt svar på den debat :)

Men nu til sagens kerne. Jeg er ved at starte virksomhed i københavn, og jeg mangler en fed hjemmeside. Mangler faktisk en mand/kvinde der kan komme med en række forslag til hvordan sådan en kunne se ud, da jeg selv er TOTALT kreativt udfordret! man kan ikke være for politisk korrekt i disse tider.

Hjemmesiden skal indeholde en række ting, jeg undskylder på forhånd hvis jeg ikke bruger de rigtige nørde terminologier, men jeg fatter simpelthen ikke dem, og deres betydning.

1. hovedside der kort forklarer om virksomhedens værdigrundlag, samt grundlæggende ide.
2. Produktinformationsside, der er tale om en service ydelse derfor skal det udspecificeres.
3. En booking side, hvor man kan booke vores service, den være lidt i stil med denne "http://www.renbil.nu/malmo/index.php?action=bokschema" den skulle også helst kunne sættes sammen med en kundedatabase.
4. En reference side, hvor jeg selv på tidspunkt kan sætte nye billeder ind. Evt med mulighed for at kunderne selv skriver indlæg.

Jeg har sikkert glemt / ikke tænkt over nogle andre undersider, men jeg ser frem til kommentarerne.

jeg har webadressen købt, mangler sådan set bare at få lavet siden, alt andet er også klart. Jeg står og skal på 3 ugers ferie, og det ville være rart at have sat projektet igang inden jeg tager afsted, så jeg eventuelt kunne godkende og "launche" haha jeg prøvede, når jeg kom hjem.

Vil i øvrigt gerne bede de som byder på indlæget, om at vedhæfte referencer, da jeg er mere bekymret om sidens design og kvalitet end egentlig pris... Ok, det lød måske 100% for smart, men vel hellere bruge et par tusind mere til at starte med, frem for at skulle fejlrette for mange tusind senere hen...

På forhånd tak til de der byder ind på mit lille indlæg.

Med Venlig Hilsen

Michael Vilnov Hansen.
Sthryns@hotmail.com

http://www.renbil.nu/malmo/index.php?action=bokschema
Avatar billede voirsous Nybegynder
29. juni 2004 - 01:58 #1
mail sendt!
Avatar billede Slettet bruger
29. juni 2004 - 09:09 #2
har også sendt en mail
Avatar billede mcwillnow Nybegynder
29. juni 2004 - 10:05 #3
Mails modtaget, de bliver læst og tænkt over.

Flere mails fra andre er velkomne.

Michael Vilnov.
Avatar billede jasko Nybegynder
29. juni 2004 - 14:31 #4
Endnu en mail sendt.
Avatar billede cautoo Nybegynder
29. juni 2004 - 17:54 #5
Har også prøvet :)
Avatar billede fez0 Nybegynder
29. juni 2004 - 23:47 #6
Prøver også lige og sende en mail :)
Avatar billede timmerdk Nybegynder
09. juli 2004 - 02:38 #7
Fundet en webmaster?
Avatar billede saucer Nybegynder
10. juli 2004 - 18:01 #8
Du kan se hvad vi kan på  www.duo-interactive.dk

eller se min egen profil side på www.saucer.dk