Avatar billede ghetic Nybegynder
28. juni 2004 - 17:39 Der er 9 kommentarer

Mus, bevægelse

Hej, jeg har et problem med min mus når jeg spiller spil f.eks. CS, battlefield. Jeg har fået formateret min computer, og herefter er musen i spil ikke som den plejede den glider meget når jeg kør den fra side til side. I Windows gør den ikke, det er kun full-screen spil den gør det i. Det er en Microsoft Intellimouse Explore 4.0. Jeg har fået downloaded og indstalleret programmet DirectX, men det hjalp ikke rigtig. Nogen der har en løsning?
Avatar billede overchord Nybegynder
28. juni 2004 - 17:44 #1
I det fleste spil kan du indstille mouse-sensitvity saa den reagerer mere eller mindre paa dine bevaegelser. Disee indstillinger er tilbage til default hvis du har formateret og geninstalleret spillet.
Ydermere kan du checke dobeltklik-hastigheder med mere i kontrolpanelet under mus.
Avatar billede human Nybegynder
28. juni 2004 - 17:50 #2
Slå acceleration fra.
Avatar billede ghetic Nybegynder
28. juni 2004 - 17:57 #3
Har indstillet sens. til det jeg spillede med før, hvad skal dobbelt-klik hastigheden gøre godt for? Det er jo når man dobbelt klikke. :o)
Avatar billede human Nybegynder
28. juni 2004 - 20:11 #4
Gør som jeg siger og problemet forsvinder.
Avatar billede ghetic Nybegynder
28. juni 2004 - 20:23 #5
Hvor gør jeg det? Jeg kan ikke bruge mus i kontrolpanel, men programmet Intellipoint 5.0. Der er noget som hedder markørhastihed og sådan.
Avatar billede summer Mester
28. juni 2004 - 23:05 #6
Enten skal du lukke dette spm. eller et = http://www.eksperten.dk/spm/514755
Avatar billede overchord Nybegynder
29. juni 2004 - 10:29 #7
ghetic - saa skal du temmeligt sikkert proeve at indstille din markoer-hastighed derinede.
Human snakker om acceleration som er en del af muse-egenskaberne i kontrolpanelets opsaetning for mus - herinde kan musen accelereres (enten hoej, medium, lav, eller ingen).
Der maa vaere noget tilsvarende i Intellipoint.
Avatar billede human Nybegynder
29. juni 2004 - 15:05 #8
Og du skal sætte den til ingenting.
Avatar billede ghetic Nybegynder
29. juni 2004 - 18:07 #9
Ok, nu har jeg slettet Intellipoint. Hvor kan jeg så indstille det i Windwos opsætning af mus?