Avatar billede dominantafterdark Nybegynder
28. juni 2004 - 13:56 Der er 14 kommentarer

Gendannelse af filer man har slettet

Jeg er kommet til at slette en mappe med nogle datafiler jeg skal bruge, der er ikke flyttet noget på pcen siden, kan de evt. gendannes?
Avatar billede dominantafterdark Nybegynder
28. juni 2004 - 13:58 #1
Systemgendannelse slået fra...

Norton protected recycle Bin... (dog var filerne for store til at ryge heri)
Avatar billede mrmox2 Nybegynder
28. juni 2004 - 13:59 #2
datafiler kan man svjv ikke ordne med genoprettelse. hvis de ikke ligger i papirkurven ligger de et sted på harddisken, og der er recovery-værktøjer der kan finde i hvert fald det meste. der er indlæg om det her på eksperten, finder lige link
Avatar billede mrmox2 Nybegynder
28. juni 2004 - 14:00 #3
Avatar billede mrmox2 Nybegynder
28. juni 2004 - 14:02 #4
ja eller http://www.eksperten.dk/spm/312843 - getdataback hedder det (ved ikke lige hvorfor den tog det der fullscrenn med)
Avatar billede mrmox2 Nybegynder
28. juni 2004 - 14:07 #5
og ellers kan du jo søge efter recover files free på google hvis det skal være gratis, så kommer der en masse, men linket til ekspertens spm er jo en anbefaling her i dette forum
her fx fra google: http://www.softpile.com/Utilities/File_Management/Review_11752_index.html
Avatar billede sharkman Nybegynder
28. juni 2004 - 14:12 #6
Nu nævner du selv "Norton protected recycle Bin" - hvilket indikerer, at du har et Norton produkt på din computer. Hvis det er Norton Utilities eller Norton System Works, så råder du måske allerede over et værktøj til recovery..
Avatar billede dominantafterdark Nybegynder
28. juni 2004 - 14:22 #7
Har du selv prøvet GDB?

Kan man ikke tidsbegrænse den, så den ikke prøver på at gendanne alt?
Avatar billede dominantafterdark Nybegynder
28. juni 2004 - 14:24 #8
Det er blot norton internet security...
Avatar billede dominantafterdark Nybegynder
28. juni 2004 - 15:07 #9
Kørte GDB, og der lå intet udover de filer der ikke blev slettet, i den mappe det er slettet fra? burde den ikke finde bare lidt?
Avatar billede dominantafterdark Nybegynder
28. juni 2004 - 15:19 #10
Filerne er godt nok omkring 500 MB, ved ikke om det gør en forskel?
Avatar billede mrmox2 Nybegynder
28. juni 2004 - 15:47 #11
jow, den burde finde noget - prøv evt det link fra softpile, men hvis getdataback ikke kan finde den, så tvivler jeg
Avatar billede dominantafterdark Nybegynder
28. juni 2004 - 19:59 #12
Den finder heller ikke noget... Svar???
Avatar billede mrmox2 Nybegynder
29. juni 2004 - 01:28 #13
så ser det ud til at din fil har været så stor så den har været spredt over mange fragmenter, og så kan recover programmerne ikke samle det til en menigsfuld ting.
så er eneste vej frem nok at betale hardcore folk for det - eller acceptere tabet ... prøv evt de andre link fra den anden tråd på E (den jeg henviste til)
Avatar billede dominantafterdark Nybegynder
30. oktober 2004 - 17:40 #14
Point?