Avatar billede roadrunner38 Nybegynder
28. juni 2004 - 00:07 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Kan ikke søge i Ekspertens søgefunktion

Når jeg søger på ord i søgefunktionen kommer denne meddelelse

Der er ingen resultater der passer til din forespørgsel.

jeg ved at der burde være masser af spørgsmål og svar, da jeg både har søgt på ord som "Bærbar" "Windows" og "PDA"
kan det være en virus eller fejl i min Internet explorer eller er det bare eksperten der opfører sig mærkeligt i øjeblikket

Bruger Windows XP med Sp1 og har hentet alle opdateringer
Avatar billede exp Juniormester
28. juni 2004 - 00:11 #1
http://expfaq.1go.dk/?id=73#sog_virker_ikke

Mon ikke admin retter fejlen hurtigst muligt :-)
Avatar billede cautoo Nybegynder
28. juni 2004 - 00:12 #2
Bare vælg Google i dropdown menuen... så søger den fra google.dk, og den sørger for kun at vise ting fra eksperten, og hvis du har valgt en bestemt kategori
Avatar billede mat Nybegynder
28. juni 2004 - 00:13 #3
Jeg oplever det samme, så det er nok nærmere hos eksperten problemet ligger. Selv da søgefunktionen virkede kunne den ikke tage æøå ordentligt.

Det er simpelthen tåbeligt at et site der holder på så meget viden ikke kan lave en søgefunktion der virker så vi kan finde den!

Istedet kommer der 4000 spørgsmål om det samme så databasen bare vokser og vokser, helt unødigt.

Tåbeligt!

- mat
Avatar billede cautoo Nybegynder
28. juni 2004 - 00:14 #4
Det kunne være at eksperten skulle overveje googles nye system: https://www.google.com/adsense/?sourceid=aso&subid=dk-hp-asolaunch&hl=da
så de kan bruge google som søgemaskine, uden at man kommer for langt væk fra originalen :)
Avatar billede roadrunner38 Nybegynder
28. juni 2004 - 00:19 #5
tak for den hurtige respons jeg kan se jeg ikke er den eneste der har problemet så vi kan lukke dette spørsmål. Ville bare sikre mig at det ikke var min computer den var gal med EXP var den første og burde have pointene
Avatar billede exp Juniormester
28. juni 2004 - 00:22 #6
Ellers tak - spørgsmål om E er gratis :-)
Avatar billede roadrunner38 Nybegynder
28. juni 2004 - 00:23 #7
okey men tak for hjælpen
Avatar billede roadrunner38 Nybegynder
28. juni 2004 - 00:23 #8
lukker ned
Avatar billede exp Juniormester
28. juni 2004 - 00:26 #9
så lidt :-)