Avatar billede martinellekilde Nybegynder
27. juni 2004 - 17:40 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Netværkskortet væk!

Jeg har et lille problem, som sikkert er nemt nok for jer.. Men min computer kan ikke finde netværkskortet. Kan se at via routeren og selve netværkskortet bagi at det er aktivt (lamperne lyser"... Men når jeg går i Start - Indstillinger - Netværksforbindelser står der bare "tom"...
Og gerne begrund hvad det er jeg skal gøre.. ikk bare skriv "opdater drivere" eller ligende!

mange tak !
Avatar billede jnielsen Nybegynder
27. juni 2004 - 18:37 #1
ok... gi lige lidt flere oplysninger,,, OS, Netkorttype osv... Men prøv evt at flå dem ud og kast dem i igen... og installer drivers
Avatar billede ulkj Praktikant
27. juni 2004 - 20:22 #2
ja flere oplysninger kunne værer en god ide, men tybisk vil det som jnielsen skriver værer et driver problem prøv eventuelt at hente de nyeste bundkort drivere samt driverer til dit netkort!
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
28. juni 2004 - 01:25 #3
Du må ikke have 2 spørgsmål igang om det samme emne samtidig.
http://www.eksperten.dk/spm/514392
Avatar billede martinellekilde Nybegynder
29. juli 2004 - 23:14 #4
Trækker mig på dette så...
Avatar billede martinellekilde Nybegynder
29. juli 2004 - 23:14 #5
POINT TILBAGE..