Avatar billede sokkefjams Nybegynder
27. juni 2004 - 11:43 Der er 1 kommentar og
2 løsninger

Password dialog

Hej eksperter!

Hvordan undgår man at password dialogon kommer op når man starter sin computer???
Jeg har intet password på min computer, men alligevel skal man hver eneste gang trykke på enter for at komme forbi dette password check.

Skal lige sige at det er Windows 98 jeg kører, og at man ikke som på de nyere Windows versioner kan løse problemet på følgende måde:

Start -> Kør -> Skriv: "control userpasswords2" -> OK

Mit spørgsmås er, kan man undgå dette, og hvis ja, hvordan???

Mvh Søren
Avatar billede majsmarken Nybegynder
27. juni 2004 - 11:50 #1
Prøv denne:
- KontrolPanel - Netværk - Primær netværkslogon:
[Windows-logon]
Avatar billede sokkefjams Nybegynder
27. juni 2004 - 12:01 #2
majsmarken: Super svar!! TAK........
Avatar billede majsmarken Nybegynder
27. juni 2004 - 13:35 #3
... det med Win98's password logon er også noget fjollet fordi ved [ESC] kommer man jo ind alligevel...
Der ER nu en KEY i RegBasen som man kan ændre for der SKAL gives korrekt passwd for at komme ind... Har den ikke lige her...