Avatar billede danger Nybegynder
26. juni 2004 - 12:51 Der er 1 kommentar

min computer lagger i spil.

når jeg spille spiler spil på min computer kan det finde på at gå istå lige pludselig . Fandt ud af at blæseren på mit asus 9600xt ikke kørte rundt tog det ud og satte det i igen og nu kører blæseren men det lagger stadig. Kan mit grafikkort havde taget skade af køleren ikke kørte rundt?

Det værste ved det hele er at garantien har jeg ikke så hvis den har taget skade er det lidt noget skidt.
Avatar billede aa2003 Nybegynder
29. juni 2004 - 02:20 #1
hmmm... har du haft virus på den pc for nyligt??
prøv evt. at downloade de nyeste drivers til kort og den nyest DirectX 9 drivers (http://www.tweak.dk)..