Avatar billede bo0gi3man Nybegynder
25. juni 2004 - 19:00 Der er 1 løsning

Mus og tastatur reagerer langsomt eller slet ikke

Min mus og mit tastatur reagerer langsomt eller slet ikke både ude i windows og i spil. Havde haft det sådan i ca ½ dag, hvor jeg prøvede alt for at få det til at virke, men besluttede mig for at formatere og installere windows xp igen, det virkede også ca 2 timer indtil det startede igen, nu har jeg, renset min cpu, installeret alle drivere igen, tjekket for virus og spyware, men det bliver ved. Det virker ikke somom at det er , grafikort eller cpu der er noget galt med, så håber der er en af jer der har en ide om hvad det kan være
Avatar billede rpgnerd Nybegynder
27. juni 2004 - 13:10 #1
Et godt råd... Gå ned til en computer forretning, jeg ved godt det koster en del penge, men de finder ud af problemet for dig og så får du tit en vejledning om hvordan du kan undgå at få det problem igen.