Avatar billede filmeditor Praktikant
25. juni 2004 - 13:50 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

OSX på windows med PearPc

Hej.

Jeg har fundet ud af at man kan hente et program ned som hedder PearPc, som kan køre OSX på windows maskiner....NIFTY NICE

Men jeg har hentet det, men hvordan i alverden kører man det? Der ligger en exe fil som hedder PPC men når jeg starter den, så sker der nada.

Any help dudes
Avatar billede fet321 Nybegynder
25. juni 2004 - 14:21 #1
http://pearpc.sourceforge.net/getstart.html
kan man bl.a. læse flg.: "PearPC doesn't have an installer, you must install it by yourself."
Derefter følger info vedrørende kompilering af den source-kode du har hentet.
Avatar billede filmeditor Praktikant
25. juni 2004 - 15:16 #2
cool
Avatar billede fet321 Nybegynder
25. juni 2004 - 18:31 #3
Smider et svar såfremt du kunne bruge det.