Avatar billede b.h Nybegynder
25. juni 2004 - 12:01 Der er 4 kommentarer og
2 løsninger

Har slettet billeder ved en fejl.

Hej ... En af mine venner har lige været på ferie da han kom hjem uploadede han billederne ti hans pc...slettede der efter alt på hans camra der efter brænte han en cd med alle billederne og slettede dem på hans pc ...Men ups... Hans brænning dur ikke han kan ikke køre cd'n så alle hans billeder er gået tapt...Eller er de findes der ikke et program der kan gendanne filer på en sletted hd ?
Avatar billede fet321 Nybegynder
25. juni 2004 - 12:03 #1
Hvis han kører Windows 2000 eller XP, åbner han bare skraldespanden og siger restore/genskab til billederne.
Avatar billede b.h Nybegynder
25. juni 2004 - 12:06 #2
Han har tømt skraldespanden den er tom så det kan han da ikke ;)
Avatar billede ellegaarddk Nybegynder
25. juni 2004 - 12:10 #3
Kig her, hvis du ikke vil ud at investere i værktøjsprogrammer for denne ene opgave:

http://www.ab-archive.com/Danish/katalle/u149.htm
Avatar billede fet321 Nybegynder
25. juni 2004 - 12:10 #4
Det var ikke så godt.
Jeg ved der findes programmer, som kan restore selvom skraldespanden er tømt.
Vent og se om der ikke kommer en forbi, som kan huske hvad de hedder.
I mellemtiden er det vigtigt at din ven ikke gemmer nye filer på computeren, for så bliver det rigtig svært (umuligt) at genskabe det slettede.
Avatar billede spe Nybegynder
25. juni 2004 - 12:15 #5
Avatar billede b.h Nybegynder
25. juni 2004 - 12:16 #6
ellegaarddk det er lige det vi mangler TAK