Avatar billede vision-jsp Nybegynder
25. juni 2004 - 07:56 Der er 4 kommentarer

Kan ikke administrere ZyWall 10

Hej

Jeg har et sjovt problem: jeg kan lige pludselig ikke få kontakt til administrationen af min Zywall 10 via min browser. Det skete lige pludselig meden jeg sad og satte VPN op. Det er heller ikke muligt at pinge den (192.168.1.1).

Men der er tilsyneladende ikke problemer med at komme på internettet via den, da mine pc´ere er sat op med gateway 192.168.1.1!

Nogen ideer til hvordan jeg kommer i kantakt med dyret?

/Jakob
Avatar billede no_stress Nybegynder
25. juni 2004 - 19:52 #1
sluk og tænd den igen, hvis det ikke virker skal prøve at lave en reset
Avatar billede jesperblom Nybegynder
01. juli 2004 - 21:47 #2
Har du fået løst det eller?
Lader til at noget i din opsætning er gået galt!
Avatar billede vision-jsp Nybegynder
01. juli 2004 - 23:01 #3
Næh den virker stadig ikke. Jeg har prøvet at genstarte men det hjælper ikke. Der findes ingen reset-knap på routeren så det går heller ikke...

Jeg har derfor købt en ny router og den virker :-)
Avatar billede no_stress Nybegynder
02. juli 2004 - 10:10 #4
Med hensyn til reset-knappen mener jeg den sidder ved siden af strøm-stikket. Man skal bruge en kuglepen eller et andet spidst værktøj til at trykke på knappen.