Avatar billede hejza07 Nybegynder
23. juni 2004 - 22:02 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

datakabel til nokia 7650

hej

hvor kan man købe det billigste datakabel til en nokia 7650?

ikke thansen de skal ha 400 kr jeg har hørt man kan få nogen til 250 men hvor???
Avatar billede r123 Nybegynder
24. juni 2004 - 08:43 #1
http://www.modify.dk/ , tror den bruger samme datakabel som 7600, (199kr.), evt ring og hør dem , de er meget billige, har selv tidligere købt datakabler hos dem.
Avatar billede toey Nybegynder
24. juni 2004 - 10:16 #2
http://www.telemann.dk/shop/default.asp?ProductID=618 (150 kr.)Så tror jeg ikke det kan blive billigere. :-D
Avatar billede toey Nybegynder
24. juni 2004 - 13:32 #3
Det kan være jeg får nogle point??? Kan se at du ikke er en af de bedste til at lukke dine spørgsmål, og når du endelig gør tager du selv pointéne. Desuden kan jeg se du har oprettet spørgsmålet 3 gange hvilket vist ikke helt er tilladt.

Hvad nu? Jeg har fundet datakablet til 150 kr. hvilket ser ud til at være det billigste. Får jeg så point´s for alle 3 spørgsmål??? (Hvis jeg da i det hele taget får nogle.)
Avatar billede hejza07 Nybegynder
24. juni 2004 - 19:32 #4
du har fået dem jeg har ikke hværet på nettet