Avatar billede gordy Nybegynder
23. juni 2004 - 21:02 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Problemer med belkin router!

Hej eksperter!

Jeg har netop købt en belkin F5D6231. Det er en ganske fin router, men den smider mig af nogle gange. F.eks. når jeg sidder og spiller online spil, melder den altid connection problem efter 3min. Også når jeg spiller over Lokal netværk går den tit i hak.

Jeg har 2 computerer hvor den ene kører på trådløst og den anden på kabel, og problemet forkommer på begge pc'er.

Nogle der har en anelse om hvad der kan være galt?
På forhånd tak
David Olsen
Avatar billede kenp Novice
23. juni 2004 - 21:24 #1
har du f.eks. opdateret til den nyeste firmware!
Avatar billede gordy Nybegynder
23. juni 2004 - 21:46 #2
Der findes ikke en nyere firmware end den jeg fik til produktet
Avatar billede kenp Novice
23. juni 2004 - 21:51 #3
Der kan jo være fejl på den! jeg ved at nogle belkin routere har haft problemer med dhcp, samt at den ikke kan tage super mange connections på en gang.
Avatar billede gordy Nybegynder
24. juni 2004 - 10:22 #4
Fremsendte en mail til Belkin supporten igår aftes - så nu venter jeg på svar!
Avatar billede gordy Nybegynder
03. juli 2004 - 18:11 #5
lukker!