Avatar billede mwhas Praktikant
23. juni 2004 - 14:20 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

winamp spørgsmål

hejsa allesammen

jeg havde en gang en winamp version hvor jeg kunne sætte sangende i en bestemt række følgende ved at højre klik på en sang kan ikke finde den funktion i version 5 :(

Findes den funktion ikke i v5??? hvis nej hvilken verion har det så???

/mwhas
Avatar billede dennisr Nybegynder
23. juni 2004 - 14:37 #1
er det om de skulle stå i nummereret rækkefølge, efter længde og det? i playlisten øverst er der nogle menupunkter ... bl.a. 'sort' og hvis du ikke har menubar slået til, er funktionen nede i misc -> sort ...

ved ikke om det er den funktion du mener?
Avatar billede morten_leth Nybegynder
23. juni 2004 - 14:58 #2
jow... den helt nye version 5,03, der kan du højre klikke.. vælge.. kan ikke huske hvad den hedder da jeg sidder på jobbet nu... men mener det er jump to file... også enquire... ellers kan du i hvert fald klikke på j... også vælge enquire der... ;)
Avatar billede morten_leth Nybegynder
23. juni 2004 - 14:59 #3
men prøv at hent den nye vers. 5,03... jeg kan fortælle dig det helt præcis når jeg kommer hjem.... men prøv at led lidt... den er ikke svær at finde...
Avatar billede mwhas Praktikant
23. juni 2004 - 15:58 #4
dannisr>> nej det er ikke den funktion hvad jeg forstå hvad du skriver :(

Morten leth>> du er havde fadt i noget af det rigtig :)

Løsning er følgende:

Tryk på "Q" på en sang og der kommer til at stå et 1 tal næste gang man trykker Q står skriver den et 2 tal og sådan forsætter det.

super smart synes jeg :)
Avatar billede morten_leth Nybegynder
23. juni 2004 - 16:59 #5
hehe... alt i alt.... jeg huskede rigtigt.. for hvis du højreklikker... så vælger jump to file.. så har du mulighed for at klikke på enquire selected... ;)