Avatar billede ird Praktikant
23. juni 2004 - 11:06 Der er 29 kommentarer

Forslag til kabinet

Har samlet et lille monster, men mangler noget godt at pakke det ind i.

Har selv kikket på dette, men efter at læse flere steder på nettet synes jeg flere kommer med minus ved det.

skal passe til Intel og være uden PSU

alternativ søges.

http://tweak.dk/tests2.php?id=323
Avatar billede pimpz Nybegynder
23. juni 2004 - 11:09 #1
hvilket pris lag snakker vi om ?
Avatar billede Slettet bruger
23. juni 2004 - 11:11 #2
Der er kun et rigtig kabinet - Lian Li

f.eks.:
http://www.studiedata.dk/productitem.asp?id=CCLL100&Fane=CASE,CAPR,CAPRLL

eller lidt billiger:
http://www.studiedata.dk/productitem.asp?id=CCLL090&Fane=CASE,CAPR,CAPRLL

Du finder aldrig et kabinet der er så lækkert at arbejde med..... :-)
Avatar billede simonvalter Praktikant
23. juni 2004 - 11:13 #3
jeg har altid godt ville have mig dette, eller et ligende. Diskret og lyddæmpet er helt klart det jeg lægger mest vægt på.
http://studiedata.dk/productitem.asp?id=CCLL115&Fane=SILENT,SICC

Men det du kigger på der er nice med udskiftelige filtre og indbygget display ;)
bare ærgeligt at det er Resonans følsomt
Avatar billede ird Praktikant
23. juni 2004 - 11:15 #4
Hej øboer :-)

Har tjekket Lian Li ud og ved det er kvali - men synes helt ærligt det er lidt kedeligt :-)
Avatar billede ird Praktikant
23. juni 2004 - 11:16 #5
Lidt for dyrt simon :-)
Avatar billede Slettet bruger
23. juni 2004 - 11:18 #6
ird >> Måske på billedet - men når først det står ved siden af dig, og du får lov at pille ved det, så vil du aldrig ha' andet.... :-)
Avatar billede cdc Novice
23. juni 2004 - 11:19 #7
http://asp.webconsult.dk/privat/ShowProds.asp?c=4

Kig på Big ATX
evnt med wisper box
Bestil Magicfleece til at "fore" den med
og MagicFleece til at stille den på
Avatar billede simonvalter Praktikant
23. juni 2004 - 11:21 #8
ird, ja som jeg siger et jeg godt ville have men ikke har ;)
Avatar billede ird Praktikant
23. juni 2004 - 11:39 #9
/cdc> det er jo et kæmpe skrummel :-))
Avatar billede simonvalter Praktikant
23. juni 2004 - 11:39 #10
hvis du leder efter noget der er lidt mere spændende i design var dette måske noget.
http://studiedata.dk/productitem.asp?id=CCCM007&Fane=CASE,CACC
kan desværre ikke finde nogen anmeldelser men jeg syntes sq den indbyggede analog visuel lydtryksmåler i fronten er fed ;)
Avatar billede simonvalter Praktikant
23. juni 2004 - 11:41 #11
men ok det du selv havde fat i holder stadig rimlig godt.. jeg har svært ved at finde meget bedre til prisen.
Avatar billede cdc Novice
23. juni 2004 - 11:41 #12
Ja, men det er masser af plads, det støjer ikke.
Har det selv, og kan kun anbefale det :o)
Avatar billede ird Praktikant
23. juni 2004 - 11:56 #13
Godt kabinet det er vi enig om /cdc men alt for stort :-)

Er selv vild med Antec men flere skriver om resonans støj
Avatar billede dmcn Praktikant
23. juni 2004 - 11:58 #14
Jeg oplever ikke resonansstøj i mit Sonata. ;)
Avatar billede ird Praktikant
23. juni 2004 - 12:00 #15
Ok, lyder godt n0rmality :-)

Selvfølgelig skal man heller ikke stole 100% på diverse test, men de giver som regl et godt udgangspunkt. Hvilken model har du?
Avatar billede dmcn Praktikant
23. juni 2004 - 12:18 #16
Jeg har http://www.edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=11016.
Det er det lækreste kabinet jeg hidtil har arbejdet med - tilpas meget plads, utrolig støjsvagt, super køling med 2 * 120 mm på temperaturstyrede molex-stik og et superlækkert design oven i købet. De negative anmeldelser på edbpriser.dk kan jeg ikke nikke genkendende til. Min CPU-temp faldt med 6 grader da jeg skiftede kabinet, hvilket indikerer at der da er *noget* airflow. Eneste problem jeg har haft med kabinettet var, at strømforsyningen var defekt ved modtagelse. Den blev sendt retur for sig, og jeg fik en spritny tilbage. God service. :)
Avatar billede ird Praktikant
23. juni 2004 - 12:26 #17
Ser okay ud den model ja, og prisen taler også for :-)

Ville gerne have det uden PSU for har fundet en super fed en til at montere
Avatar billede ird Praktikant
23. juni 2004 - 12:27 #18
Avatar billede ird Praktikant
23. juni 2004 - 12:29 #19
er det muligt at smide en rude i siden?
Avatar billede dmcn Praktikant
23. juni 2004 - 12:34 #20
Jo, men jeg vil ikke anbefale det, og når du ser kabinettet, tror jeg heller ikke du kan få dig selv til det. :)
Siden er lakeret med klar piano-agtig lak, og det er altså *virkelig* pænt - det er faktisk hovedårsagen til at jeg købte kabinettet. :)
Mht. PSU, så følger der en 380 watt Antec TruePower PSU med, og den gør sit arbejde til UG. Jeg kunne ikke drømme om at skifte den ud. :)
Avatar billede ird Praktikant
23. juni 2004 - 12:40 #21
Ok cool info :-)

Problemer er jeg har handlet lidt super kvalitet ind jeg nødig vil gemme væk :-)

Snakker ikke det helt store casemod men max3 bundkortet f.eks er næsten synd at gemme væk :-)

Har du link til rude?
Avatar billede ird Praktikant
23. juni 2004 - 12:48 #22
Eneste ting der kan snakke mod det er det er et minitower :-)
Avatar billede Slettet bruger
23. juni 2004 - 13:14 #23
ird >> Her er et par af dine nye kabinetter:
http://www.wired.com/wired/archive/11.10/makeover.html :-)
Avatar billede ird Praktikant
23. juni 2004 - 13:22 #24
Sygt :-)
Avatar billede egidiussen Nybegynder
23. juni 2004 - 15:55 #25
Hejsa
Hvad med dette kabinet:
http://www.edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=79957

Det ser da meget cool ud.

Skipper
Avatar billede ird Praktikant
23. juni 2004 - 17:35 #26
Puuha da da :-)

Ja ikke lige min smag og søgen på kvalitet. Men tak for link
Avatar billede sniffy-dog Nybegynder
07. juli 2004 - 20:08 #27
Hvis du skal have et kabinet, så køb et Thermaltake Kabinet det er kvalitet og kanon fedt....
har selv et og godt tilfreds med det.. :D
Avatar billede sniffy-dog Nybegynder
21. februar 2009 - 01:07 #28
Lukket
Avatar billede sniffy-dog Nybegynder
27. april 2010 - 13:11 #29
..