Avatar billede mamuwarrior Nybegynder
23. juni 2004 - 00:13 Der er 4 kommentarer

Harddiske vil ikke starte op

Jeg har en Dell Laptop, men da 20GB ikke er nok købte jeg sin tid en ekstern harddisk holder og en 120 GB maxtor harddisk, og det virkede ogsaa godt i et par måneder indtil harddisken ikke ville starte op mere....

Jeg mente så harddisken var deffekt og sendte den tilbage hvor jeg fik en ny maxtor harddisk af samme slags.. Den ville ikke starte op og der lød hakke lyde fra harddisken og den ville ikke starte op. Jeg sendte self. harddisken tilbage og fik en ny, men den lavede de samme hakke lyde...

Jeg har så nu en seagate (ankom i dag) på 120 GB jeg har fra et andet firma, men med samme resultat.. Vil ikke starte op :(

Nu har ikke prøvet at putte dem i andre computere, men det er MEGET irreterende!

Er det fordi harddiskene går i stykker under rejsen eller hvad er det...
Avatar billede victor-1 Nybegynder
23. juni 2004 - 00:23 #1
Svært at sige, men det lyder unægteligt underligt, at samtlige harddiske ikke skulle virke.
Synes du skulle prøve, at sætte den sidste du har fået i en anden computer som slave og på den måde se om den virker.
HUSK at for at kunne se harddisken i <Denne computer>, skal den jo være brugbar = formateret.
Avatar billede victor-1 Nybegynder
26. juni 2004 - 01:52 #2
Hvordan er det gået her ?
Avatar billede mamuwarrior Nybegynder
26. juni 2004 - 23:52 #3
intet held :(

må være sort uheld :/
Avatar billede victor-1 Nybegynder
26. juni 2004 - 23:55 #4
Har du forsøgt at sætte den i en anden computer som slave, formatere den der og se om den virker ?