Avatar billede r123 Nybegynder
22. juni 2004 - 15:24 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Autostart af makro i skabalon

Er det muligt at lave en skabalon, som når man starter den automatisk kører en makro?. Således at makroen starter op lige efter man har åbnet skabalonen..

På forhånd tak....
Avatar billede dla Praktikant
22. juni 2004 - 15:29 #1
Ja, du sætter makroen ind i dokumentets åben-hændelse:

Private Sub Document_Open()
    DinMakro
End Sub
Avatar billede dla Praktikant
22. juni 2004 - 15:36 #2
Funktioner/Makro/Visual Basic Editor (eller tryk Alt+F11)

Dobbeltklik på This Dokument

Vælg Document i den første boks og Open i den anden og sæt din makro ind mellem Private Sub og End Sub
Avatar billede r123 Nybegynder
23. juni 2004 - 14:04 #3
Tak det var lige det jeg skulle bruge, men til din orientering så var d Private Sub Document_New() Makro End-Sub

Tak for hjælpen
Avatar billede dla Praktikant
23. juni 2004 - 14:26 #4
Nå, ja, det er fordi det er en skabelon. Godt du fandt ud af det. Tak for point.