Avatar billede repulse Nybegynder
22. juni 2004 - 13:00 Der er 9 kommentarer og
2 løsninger

Hvad mener du om min side?

Fortæl mig hvad i mener om min side... Det er en side udelukkende til hobbybrug. Ved godt at der er noget med teksten og baggrundsbilledet. Giv mig din mening...
Avatar billede Kengun Praktikant
22. juni 2004 - 13:02 #1
et link måske? :)
Avatar billede bo0 Nybegynder
22. juni 2004 - 13:05 #2
HAHA! ;)
Avatar billede ferdinand.k Mester
22. juni 2004 - 13:07 #3
det er jo en klassisk fejl... :)
Avatar billede repulse Nybegynder
22. juni 2004 - 13:09 #4
hehe ups... www.repulse.dk

var sgu vist lidt hurtig :)
Avatar billede ferdinand.k Mester
22. juni 2004 - 13:13 #5
Menuen i toppen kunne måske godt laves lidt mere elegant, desuden flytter har den forskellige placeringer alt afhængig af hvilken side man er på.
Avatar billede bo0 Nybegynder
22. juni 2004 - 13:14 #6
Det er rigtigt svært at se den hvide skrift, på den baggrund! Men ellers meget flot baggrund. Måske lidt mørk hjemmeside.
Avatar billede repulse Nybegynder
22. juni 2004 - 13:15 #7
Mærkeligt, det er kun i IE den laver den fejl, i FireFox er der ingen problemer....
Avatar billede moegelbjerg Nybegynder
22. juni 2004 - 13:15 #8
Du har fuldstændig ret, der er noget med tekst og baggrundsbillede (set i IE 6.0). De duer ikke sammen og det er synd for begge dele.
Hvorfor bruger du ikke de sorte felter til den hvide tekst og lader billedet være i fred. Det er faktisk et ret fedt billede i kombinationen med det sorte.
Hvis du flytter teksten ind i det sorte vil jeg anbefale dig, kun at bruge ENTEN feltet under (helst) ELLER feltet over. Ikke begge dele.
Prøv evt. at tone teksten en anelse (og kun en anelse) over i en grågrøn nuance.
Avatar billede repulse Nybegynder
22. juni 2004 - 13:39 #9
Dvs. jeg skal flytte teksten på siden, så den ikke står oven i billedet noget steder??
Avatar billede moegelbjerg Nybegynder
22. juni 2004 - 13:52 #10
Ja - som generel regel må man sige, at man skal have en meget god grund for at placere en tekst oven i et billede - f.eks. at det er en titel.
Medmindre man vælger at tone  billedet ud, men det synes jeg vil være synd i dit tilfælde fordi det som nævnt står godt med det sorte (også ros til din "uldne" kant på billedet).
Avatar billede repulse Nybegynder
22. juni 2004 - 14:03 #11
Ok, kan godt se hvad du mener nu.. Overvejer nemlig lidt at lave om på siden, da det er lidt noget bøvl at vedligeholde den, men tak for hjælpen!