Avatar billede wired Nybegynder
21. juni 2004 - 23:06 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Server 2003 Langsommere og langsommere

Jeg har en server 2003 som fungere fint, men den er begyndt at blive langsommere. Den fryser en gang i mellem og 1 sek. senere fortsætter den. Det sker ca. hver 5. min.
(Det samme gælder også for min windows xp)
Avatar billede sykonia Nybegynder
22. juni 2004 - 00:03 #1
Scan for virus..
Avatar billede leif Seniormester
22. juni 2004 - 09:48 #2
Ja, scan for Virus og Spyware / Ad-Ware.
Avatar billede tomdane Nybegynder
28. juni 2004 - 13:06 #3
Check også din DNS opsætning eftersom din klient også gør det. Og så har jeg oplevet langsomhed og "mærkelige" fejl senere kunne henføres til en disk som var ved at gå - og tiøren er som oftest faldet efter det endelige diskcrash.
Avatar billede -mundi- Nybegynder
28. juni 2004 - 13:08 #4
check også eventviewer'en der står også gerne noget nyttig info