Avatar billede rixi60 Nybegynder
21. juni 2004 - 21:38 Der er 7 kommentarer

tool bar?

heej eksperter... jeg har tit sådan nogle toolbars som bare er der lige pludselig... jeg kom til og tænke på om der eikker en nem måde at fjerne dem på... lige nu har jeg en der hedder "Tool 32 Rule" og ad-aware kan ikke snubbe den....
Avatar billede Slater Ekspert
21. juni 2004 - 21:41 #1
Hvis du tit har dem, er forebyggelse den bedste løsning normalt. Lad være med at downloade programmer (især den gratis af slagsen), du ikke stoler 100% på.
Avatar billede rixi60 Nybegynder
21. juni 2004 - 21:42 #2
jamen j vil gerne have den fjernet....
Avatar billede fromsej Praktikant
21. juni 2004 - 22:07 #3
Du får lige vejledningen, så er der nok en behjertet sjæl der tjekker den, det bliver ikke mig de næste par dage.*S*
Vi er ved at drukne i logfiler i vores eget forum.
Gå ind her og hent Spybot og Hijackthis.
http://www.spywarefri.dk/vaerktoj.htm
Installer og kør Spybot, opdater online, scan, afhjælp valgte problemer, genstart.
Derefter udpakker og kører du Hijackthis, scan, save log og kopier logfilen herind, så kigger vi på den.
Lad være med at slette noget selv med Hijackthis, det kan skade mere end det gavner.
Avatar billede halifax Nybegynder
21. juni 2004 - 22:07 #4
Gå på arlet's site http://www.arlet.dk/ og hent Spybot og evt.  HiJackThis og læg en log fra programmet herind. Eller gør det evt. i Virus kategorien. Så er der nok en som hjælper med, hvad du skal gøre/have fjernet.
Avatar billede molin Nybegynder
22. juni 2004 - 23:36 #5
Ellers så prøv RegCleaner! Det er også godt!

Men hvis det ikke virker så er der en (Eller flere?) udvej........ Bruge Hijackthis
Det er og bliver rigtigt godt til at fjerne sådan noget! Ellers så brug AD-aware...

/Molin
Avatar billede rixi60 Nybegynder
23. juni 2004 - 18:12 #6
okii tak for hjølp...
Avatar billede halifax Nybegynder
23. juni 2004 - 23:42 #7
Hmm.  fik du fjernet de toolbars, og hvad hjalp? Er der nogen, som skal lægge et svar?