Avatar billede dallerweb.dk Nybegynder
21. juni 2004 - 17:58 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Point til folket i http://www.eksperten.dk/spm/506187

Her...
Avatar billede dallerweb.dk Nybegynder
21. juni 2004 - 18:01 #1
fejl, det var den forkerte konto... beklager (og der er ikke tale om snyd, blot én der har været logget ind på min computer, og den kommer op som standard... ved ikke hvordan det fjernes...)
Avatar billede phpsessid Nybegynder
21. juni 2004 - 18:05 #2
Ydermere nogen der ved hvordan man kan fjerne denne funktion...

Nogle gange når jeg poster et spørgsmål, så ryger den op via. dallerweb.dk istedet for xited, selvom der i menuen i venstre side står xited
Avatar billede kenp Novice
21. juni 2004 - 18:20 #3
du kunne jo lukke din konto da man kun må have 1.
Avatar billede skarvenneverdies Nybegynder
21. juni 2004 - 18:21 #4
ja men 10 mennesker må vel godt have 10 konti på samme maskine???
Avatar billede kenp Novice
21. juni 2004 - 18:22 #5
ellers prøv under login ;)
Avatar billede kenp Novice
21. juni 2004 - 18:22 #6
jeg læste det lige forkert ;)
Avatar billede phpsessid Nybegynder
21. juni 2004 - 18:24 #7
JEG har kun 1 konto... men der er mange fra min klasse/ mine venner der bruger eksperten, og det hænder at de også hænger ud herhjemme.... Af en eller anden årsag skriver jeg fra dallerweb.dk, hvis jeg ikke logger ud efterfølgende for mit første login (vel og mærke med phpsessid), og logger ind igen...
Avatar billede bearhugx Nybegynder
24. juni 2004 - 16:48 #8
der er to ting, man kan kommentere :

1) nogen (formentlig dallerweb.dk) har på et tidspunkt trykket på den famøse knap "Ja, jeg ønsker at mine loginoplysninger bliver gemt her... og bliver indsat som default, hvergang, der skal logges ind"

2) inden i klikker på "Login", så kig lige efter, hvem i er igang med at logge ind som -- som beskevet af phpsessid - så er i jo alle klar over problemet med at være mange om en computer

2a) -- hvis der allerede er en, som er logget ind - så kan i jo se det ovre i øverste venstre hjørne -- og så er det bare om at tjekke, hvem der egenligt er logget ind, (og evt. logge ud og derefter ind igen som sig selv) inden man begynder at skrive noget...

2b) ... hvis der er automatisk logon i spil, så sørg for at "Eksperten skal fremover automatisk logge mig på" ikke blever valgt, næste gang en af jer logger ud -- virker det ikke, så er der altid en cookie fra eksperten, som kan slettes...

/Søren