Avatar billede vullepulle Nybegynder
20. juni 2004 - 22:31 Der er 15 kommentarer

En web site helt fra bunden

Hej. Jeg skal have en side op at køre som skal rumme snyde koder til div. konsoller!

Til siden skal der ellers være et bruger system hvor brugere skal kunne oprette sig selv.

Her er en liste over hvad de forskellige bruger skal kunne gøre.
1. led kan det samme som 2.- og 3. led kan
2. led kan det samme som 3. led
3. led kan kun det

1. led -- Admin:
Skal ku' redigere sider.
Slette og oprette sider!
Skal kunne lave et nyt punkt i menuen.

2. led -- Oprettet bruger:
Skal kunne oprette koder, som så som en admin skal godkende før de bliver mulige at se af andre brugere!
Skal muligvis kunne lave deres egen profil!

3. led -- Ikke oprettet bruger:
Ingen rettigheder.
Skal kunne skrive til en liste for at eftersøge koder til et spil. Hertil skal man kunne vælge om det er dansk eller engelske koder man søger og selvføldig hvad det er en konsol man søger til!

Jeg vil gerne vide hvad jeg kan få lavet en side med dette..
Avatar billede vullepulle Nybegynder
20. juni 2004 - 22:32 #1
Altså hvad jeg skal give for at få  lavet sådan et site!
Avatar billede websam Nybegynder
20. juni 2004 - 22:45 #2
Hejsa,

Send mig en mail på martin(a)newage.dk så sender jeg dig et tilbud på det.

/Martin Overgaard
Avatar billede saucer Nybegynder
20. juni 2004 - 22:54 #3
Du kan kontakte mig på info(at)saucer.dk , så kan vi smakke om prisen..

Med venlig hilsen
Saucer
Avatar billede thb Nybegynder
20. juni 2004 - 23:10 #4
jeg kan kontaktes på msn: hemberg@tdcspace.dk eller email: thb@tdcspace.dk

Thomas
Avatar billede triple-x Nybegynder
21. juni 2004 - 04:28 #5
Godmorgen,
Du er velkommen til at sende os en mail på salg@pezzo.dk eller direkte til mig på martin@pezzo.dk for at få et uforpligtende tilbud
Avatar billede Slettet bruger
21. juni 2004 - 09:30 #6
Nu kan jeg se du allerede har fået tilbud, men hvis du sender en mail til osj@device.dk vil jeg da også gerne give dig et.

MVH
Ole Jørgensen
Avatar billede jasko Nybegynder
21. juni 2004 - 11:28 #7
Vi er to gutter, der også gerne vil give dig et tilbud, hvis du sender en mail til enten webmaster(at)jasko.dk eller riisen@riisen.dk

Hilsen
Jan Skovgaard
Avatar billede cautoo Nybegynder
21. juni 2004 - 16:56 #8
Goddag... jeg er vist lidt sent ude :).
Hvis det er en opgave som skal være klar lidt senere, ex. om 2 måneder, kan du kontakt mig om et tilbud (har lidt meget for tiden)

Jeg arbejder med PHP og MySQL som script sprog, og dertil hører selvf. HTML CSS og javascript.

Du kan evt. kontakte mig på MSN : dennis.ssh[snabela]computer.dk
eller sende en e-mail til dhellner[snabela]jubiimail.dk
Avatar billede mhv Praktikant
22. juni 2004 - 08:55 #9
Det ser ikke ud til du har fundet din mand endnu, hvis du ikke har kan du eventuelt sende en email til mig. Jeg har tidligere lavet noget tilsvarende det du efterspørg.

Arbejder med PHP og mySQL.

mark@mhv.dk
Avatar billede vullepulle Nybegynder
22. juni 2004 - 15:35 #10
Er der flere der har lyst er de velkommen til at maile mig på
vullepulle(a)hotmail.com
Avatar billede triple-x Nybegynder
22. juni 2004 - 15:39 #11
hej vullepulle.

Vi har ikke fået nogen mail fra dig, ville lige høre om den er gået tabt et sted i systemet eller om du ikke har svaret på alle
Avatar billede punnishment Nybegynder
23. juni 2004 - 01:10 #12
send en mail og få et tilbud
invipun@hotmail.com
Avatar billede cautoo Nybegynder
24. juni 2004 - 15:19 #13
hmm...
Har du fundet en arbejder?
eller kan jeg stadig risikere at få en mail fra dig angående et ønsket tilbud?
Avatar billede 123design Nybegynder
29. juni 2004 - 22:05 #14
Hej.. hmmm noget alá dette

http://www.123design.dk/koder/

http://www.123design.dk/koder/admin

Kode: admin
bruger: admin
Avatar billede saucer Nybegynder
18. juni 2005 - 21:22 #15
Hvad ned ar lukke efter dig ?