Avatar billede esoulman Nybegynder
20. juni 2004 - 13:06 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Mest anvendte medie?

Hvilket medium er mest brugt i digitalkameraer? Jeg har et der bruger compact flash lige nu, men kan se andre bruger fx. secure digital. Hvad er mest brugt, bedst, praktisk, billigst/dyrest? Hvad tror I fremtidens kameraer vil bruge mest?
Avatar billede kieler1234 Nybegynder
02. juli 2004 - 10:45 #1
Det mest anvendte er CF-kort, det er dog ikke det hurtigste i følge alle, men er klart det bedste.
Avatar billede kieler1234 Nybegynder
02. juli 2004 - 10:47 #2
gah.. ramte send knappen, fortsætter:
crative Muvo 2"(mp3 satan) og apple ipod mini har et indbygget CF kort på 4gb..
Sandisk laver nogle kort der hedder Ultra II som skulle være det hurtigtse på markedet, og prisen er til at overkomme. Har selv lige givet 500,- for et 256 MB..
Avatar billede kieler1234 Nybegynder
02. juli 2004 - 10:48 #3
Forresten skal det siges at man før kunne købe en ipod, og skille den ad, og derefter bruge deres cf kort til kameraer.. Men det har de sat en stopper for.. ;)
Avatar billede esoulman Nybegynder
16. september 2004 - 08:10 #4
okay tak - læg gerne et svar
Avatar billede kieler1234 Nybegynder
16. september 2004 - 15:59 #5
sådan..