Avatar billede 1234qwer Nybegynder
20. juni 2004 - 10:35 Der er 1 kommentar

Nero og Plextor dvd brænder

Jeg har for nylig købt Plextor DVDR PX-708A og installeret den i stedet for min gamle Plextor CD-brænder med samme indstillinger. Jeg har efterfølgende købt et hæfte med tips til dvd og cd brænding af Jes Nyhus, som anbefaler at jeg  deaktiverer den indbyggede Windows brænderfunktion for at bruge Nero 6.0!
Dette har jeg gjort med det resultat at jeg slet ikke kan brænde noget som helst?
Jeg har også investeret i to Fujifilm DVD skiver: 1 stk DVD+RW og 1 stk DVD+R, men jeg kan slet ikke bruge dem idet jeg har ingen mulighed for at formatere eller slette RW'en og R-disken meldes at være fuld selvom jeg ikke har brændt på den!!!
Avatar billede majsmarken Nybegynder
20. juni 2004 - 12:14 #1
Måske: Kik på Plextor's hjemmeside om der skulle være "et eller andet" opdatering specielt til din model.

Det måtte jeg gøre med min AOpen DRW4410 -
læs tråd: http://www.eksperten.dk/spm/487231

Jeg har ikke haft behov for at disable "den indbyggede Windows brænderfunktion" - bruger også Nero 6.X med det hele...