Avatar billede sharifff Nybegynder
19. juni 2004 - 20:52 Der er 1 kommentar og
2 løsninger

Site-vurdering

Mon der er nogen der gider smide en vurdering af denne side:
www.chacami.dk
Det er især det afsnit der hedder "dansk" i venstre side det drejer sig om.
Avatar billede googolplex Novice
19. juni 2004 - 21:05 #1
Jeg synes den er MEGET uoverskulig. Helhedsindtrykket er meget forvirret, da siderne er så forskellige.
Avatar billede weblex Nybegynder
19. juni 2004 - 21:17 #2
Lidt feedback fra mig:
- gode skarpe billeder
- fantastisk meget information. For folk med interesse for stoffet må der være noget at komme efter
- skal der slet ikke være andet end menuen på "forsiden"?
- dårlig baggrund, hvis man som jeg kører i høj opløsning (billedet gentages)
- meget uens design fra forside til undersider får sitet til at virke usammenhængende
- tekst til kant på de undersider bliver lidt af en prøvelse, når man som jeg (stadig) kører høj opløsning
Avatar billede theatoes Nybegynder
20. juni 2004 - 13:22 #3
Fjern musakken, den er meget forstyrrende når man sidder og læser på sitet!