Avatar billede myren Nybegynder
19. juni 2004 - 17:42 Der er 9 kommentarer

Dell inspiron 8200 - vil ikke lade

Jeg har en 2 år gl. Dell Inspiron 8200 der ikke vil lade.
Jeg har 2 batterier i den. Den begyndte pludselig at slukke, helt og øjeblikkeligt.
Men kunne tændes normalt.
En dag slukkede den, men begge batterier var helt flade.
Det en batteri ser ud til at være stået af.
Det andet kunne oplades, med besvær. Der skulle trykkes forskellige steder på under bunden, så kunne den lades med forsigtighed.Men nu virker intet.
Har spurgt Dell, der siger det er motherboardet. Det koster 7000 - 8000 kr. Så hellere en ny maskine.
Er der nogen der har eraringer, med ligende problem. Kan det være en form for strømforsyning?
Avatar billede ird Praktikant
19. juni 2004 - 17:46 #1
Hmm virker den med stikket i kontakten?
Avatar billede ird Praktikant
19. juni 2004 - 17:49 #2
Ved det er en dyt hobby at prøve med nye batterier http://www.batterier.dk/ men synes det lyder sært hvis det er bundkortet. Har testet en del bærbare, og har oplevet samme symtomer med flere af disse. Det var hvergang batteriet der var gået død. De har jo en levetid :-)

Det andet kunne oplades, med besvær. Der skulle trykkes forskellige steder på under bunden, så kunne den lades med forsigtighed-->kunne jo også tyde på batteriet og ikke bundkortet
Avatar billede ird Praktikant
19. juni 2004 - 17:59 #3
dyt=dyr :-)
Avatar billede ird Praktikant
19. juni 2004 - 18:00 #4
Kan se du er ny bruger af eksperten så velkommen til :-)

Gør dig selv en tjeneste og brug lidt tid på disse links.

http://expfaq.1go.dk/?id=1#vejledning_til_nye_brugere
http://expfaq.1go.dk/?id=3#behandling_af_svar

Så er du godt igang med at blive en god bruger af forrummet.
På den måde slipper du for irettesættelser fra folk hvis du træder ved siden af :))
Avatar billede myren Nybegynder
19. juni 2004 - 18:31 #5
Helt ny er jeg ikke. Har før henvendt mig.
Den virker ikke med stikket i.  Jeg har også prøvet at sætte den i laderen i min bil, der virkede den heller ikke.
Avatar billede ird Praktikant
19. juni 2004 - 18:37 #6
Nej du er ikke nu men du skal huske dine tidligere spørgsmål :-)
Mit bud vil være batteriet, og ikke bundkortet. Det er bare lidt svært at sige 100% hvis du kan følge mig?
Avatar billede johnstigers Seniormester
13. juni 2006 - 09:41 #7
lukketid?
Avatar billede myren Nybegynder
13. juni 2006 - 13:51 #8
Så lukker vi
Avatar billede johnstigers Seniormester
13. juni 2006 - 19:44 #9
nej...