Avatar billede snebold Nybegynder
19. juni 2004 - 16:03 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Nyt design til rap side.

Hej derude..

Uhm, jeg har i de seneste uger ledt efter ny inspiration til websitet: http://www.9kilo.dk/

Grundet det, er bare jeg er ved selv at blive træt af at se på det design jeg har lavet førhen - så er der nogle der har nogle ideér til et nyt design?

Gerne prof/stilet.

Mvh.
Jan
Avatar billede noob-manden Nybegynder
21. juni 2004 - 07:02 #1
Hej Jan!

Jeg er da frisk på at se på det... men vil have en lille tusse for det.

Skriv til mig hvis det er på min mail j2u@ofir.dk
Avatar billede snebold Nybegynder
21. juni 2004 - 11:35 #2
Uhm, aner ikke hvorfor den ikke rediecter til www.9kilo.dk/site

Kan lige se på det.. 2 sec.

Men, jeg tror ikke jeg har lyst til at betale for det - Men har du nogle ideer?
Avatar billede snebold Nybegynder
21. juni 2004 - 11:47 #3
Fixet!
Avatar billede snebold Nybegynder
23. december 2004 - 23:16 #4
Lukket